پیش بینی وضع هوا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

پیش بینی وضع هوا 20 فروردین 1400 از سردی و بارندگی و وزش باد در جنوب غربی و جنوب شرقی کشور خبر می دهد. امروز در شهرهای در استانهای اردبیل ، آذربایجان شرقی و غربی باران و رعد و برق و در برخی ساعات روز وزش باد را خواهیم داشت

به گزارش رصد روز ، پیش بینی وضع هوا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ از سردی و بارندگی و وزش باد در جنوب غربی و جنوب شرقی کشور خبر می دهد. امروز در شهرهای در استانهای اردبیل ، آذربایجان شرقی و غربی باران و رعد و برق و در برخی ساعات روز وزش باد را خواهیم داشت. گرمای هوا در امروز به تدریج در اکثر استانهای کشوز کاسته شده و این موضوع تا روز دوشنبه ادامه دار خواهد بود. امروز جمعه علاوه بر استانهای گفته شده قزوین، البرز، زنجان، کردستان، مرکزی، همدان، قم، لرستان، کرمانشاه، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب مازندران، شرق گیلان و شمال فارس بارندگی و وزش باد و رعد و برق خواهیم داشت.

 

پیش بینی وضع هوا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

 

روز شنبه ۲۱ فروردین در برخی مناطق نیمه غربی کشور، سواحل خزر و دامنه‌های جنوبی البرز رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه ۲۲ فروردین در برخی نقاط شمال غرب، سواحل خزر، غرب و جنوب غرب، مرکز کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی، دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز رگبار و رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت و این شرایط جوی روز دوشنبه ۲۳ فروردین در شمال شرق، شرق و جنوب شرق پیش‌بینی می‌شود.

اصغری افزود: از شنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به شمالی شدن جریان هوا دما در سواحل خزر و اردبیل به صورت محسوسی کاهش می‌یابد.

وی اظهار داشت: از امروز تا یکشنبه ۲۲ فروردین با توجه به وزش باد شدید خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب، غرب و جنوب شرق کشور پیش‌‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز جمعه ۲۰ فروردین نیمه‌ابری همراه با غبار صبح‌گاهی در برخی ساعات افزایش ابر و احتمال رگبار باران پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۶ و ۱۷ درجه خواهد بود.

اصغری عنوان کرد: امروز اهواز با بیشینه دمای ۳۵ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود

 

مطالب مرتبط