چهره اروپایی رابعه اسکویی همه را شگفت زده کرد+ عکس

به گزارش رصد روز، ورود رابعه اسکویی به عرصه بازیگری بعد از فوت مادرش شروع شد زمانی که دچار افسردگی شدیدی بود و برای رهایی از این وضعیت روحی به کلاس های گریم رفت. در همین کلاس گریم از طریق دستیار حمید سمندریان برای تئاتر دعوت شد که بعد از ...

به گزارش رصد روز، ورود رابعه اسکویی به عرصه بازیگری بعد از فوت مادرش شروع شد زمانی که دچار افسردگی شدیدی بود و برای رهایی از این وضعیت روحی به کلاس های گریم رفت. در همین کلاس گریم از طریق دستیار حمید سمندریان برای تئاتر دعوت شد که بعد از تست اولین بار تجربه بازی در روی صحنه را بدست آورد. او در سال ۱۳۷۵ وقتی ۳۰ ساله بود با سریال صد سال به این سال ها اولین بار جلوی دوربین رفت سپس با فیلم یکی بود یکی نبود ایرج طهماسب وارد سینما شد. این بازیگر سال ۱۳۷۸ با مجموعه پلاک ۱۴ به کارگردانی مهران مدیری اولین تجربه طنز خود را با شهرت زیادی بدست آورد یک سال بعد با فیلم سک گشی بهرام بیضایی درخشید تا جایی که کاندیدای بهترین نقش مکمل زن جشنواره فجر شد.

عکسی جالب و دیده نشده از رابعه اسکویی بازیگر مطرح ایرانی که بیشتر در سریالهای طنز بازی می کند با یک چهره زمین تا آسمان متفاوت منتشر شد.

رابعه اسکویی

مطالب مرتبط