کارت اهدای عضو ارشا اقدسی + تصویر

به گزارش رصد روز ، قبل از درگذشت ارشا اقدسی مادر این بدلکار مشهور در ویدئویی اعلام کرده بود که ارشا از او خواسته تا اعضای بدنش را اهداء کنند. البته این این موضوع مربوط به قبل از سانحه ارشا اقدسی بود. البته این بدلکار مشهور چندسال پیش با ا...

به گزارش رصد روز ، قبل از درگذشت ارشا اقدسی مادر این بدلکار مشهور در ویدئویی اعلام کرده بود که ارشا از او خواسته تا اعضای بدنش را اهداء کنند. البته این این موضوع مربوط به قبل از سانحه ارشا اقدسی بود. البته این بدلکار مشهور چندسال پیش با انتشار کارت اهدای عضو ارشا اقدسی چندسال پیش در صفحه شخصی اش منتشر شده بود که در توضیح داده شده بود: به مرگی فکر می کنم که زندگی هدیه میدهد یادمان باشد زندگی را هم می توان اهدا کرد.

این بدلکار مشهور که چند روز قبل در بیرونت دچار حادثه شد شامگاه روز قبل به علت وخامت وضعیت درگذشت. زمانی که او در بیمارستان بستری بود مادرش با انتشار کلیپی گفته بود که ارشا از او خواسته تا اعضای بدنش را اهدا کنند.

ارشا اقدسی متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ بود که در ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در بیروت دیده از جهان فروبست. کارنامه کاری او پر از قابهایی است که او را برای همیشه جاودانه کرد. ارتباط نزدیک او با بسیاری از سلبریتی ها و چهره های ورزشی باعث واکنش های گسترده به درگذشت او شد.

مرگ مغزی این بدلکار مشهور در شرایطی رقم خورد که شرایط یک روز قبل از بغرنج شدن وضعیت جسمانی او برای جراحی فراهم بود اما کاهش علائم حیاتی و سطح هوشیاری مانع از انجام این کار شد و مادر او نیز اظعار داشت که پزشکان اعتقاد دارند شانس ارشا برای زنده ماندن کمتر از یک درصد است. در همین حال برخی از دوستان ارشا اعتقاد داشتند که شانس برای احیای او بازگشت او به زندگی وجود دارد اما این اتفاق نیفتاد تا در نهایت شاهد خداحافظی ارشا اقدسی باشیم.

تصویر کارت اهدای عضو ارشا اقدسی

 

کارت اهدای عضو ارشا اقدسی

در حال حاضر زمان خاکسپاری و اهدای اعضای این بدلکار ایرانی مشخص نیست اما در خصوص اینکه کدامیک از اعضای بدنش اهدا می شود در کمیسیون پزشکی و پس از معاینات دقیق مشخص خواهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار