کارگزاری بانک رفاه کارگران به عنوان برترین کارگزاری بانکی بازار سرمایه انتخاب شد

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، آمارهای منتشر شده در خصوص ارزش معاملات بازار سرمایه ایران در دی ماه ۱۴۰۰ نشان می‌دهد، کارگزاری بانک رفاه کارگران با تداوم روند رو به رشد خود موفق به کسب رتبه اول در میان کارگزاری‌...

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، آمارهای منتشر شده در خصوص ارزش معاملات بازار سرمایه ایران در دی ماه ۱۴۰۰ نشان می‌دهد، کارگزاری بانک رفاه کارگران با تداوم روند رو به رشد خود موفق به کسب رتبه اول در میان کارگزاری‌های بانکی و رتبه ششم در بین تمامی کارگزاری‌ها شده است.

آمار معاملاتی کارگزاری‌های بازار سرمایه ایران در دی ۱۴۰۰ که توسط کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار منتشر شده است نشان می‌دهد کارگزاری بانک رفاه کارگران با رشد ۳۰ درصدی نسبت به ماه گذشته ارزش معاملات خود را به رقم ۱۲۶ هزار میلیارد ریال در مجموع بورس تهران، فرابورس ایران، بورس کالا و بورس انرژی رسانده است و در میان مجموعه شرکت‌های کارگزاری بانکی فعال بازار سرمایه ایران در جایگاه اول و در بین تمامی کارگزاری‌ها (۱۰۶ کارگزاری فعال) در رتبه ششم قرار گرفته است.

براساس این گزارش، مطابق اطلاعات منتشره، کارگزاری بانک رفاه کارگران در معاملات فرابورس ایران و بورس انرژی رتبه اول بین کارگزاری‌های بانکی و رتبه دوم در بین تمام کارگزاری‌های فعال را به‌دست آورده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط