کاری کردیم که در دنیا جوک شدیم و به ما می‌خندند

به گزارش رصد روز،  جعفرزاده ایمن آبادی: پلمب دیجی کالا به خاطر حجاب کار بسیار اشتباهی بود و از نظر حقوقی هم مشکل دارد. دیجی کالا تنها صنعت الکترونیک کشور است که توانست اقتصاد دیجیتال را مدیریت کند. چرا باید این کار را کنیم که مدیرانش هم ج...

به گزارش رصد روز،  جعفرزاده ایمن آبادی: پلمب دیجی کالا به خاطر حجاب کار بسیار اشتباهی بود و از نظر حقوقی هم مشکل دارد. دیجی کالا تنها صنعت الکترونیک کشور است که توانست اقتصاد دیجیتال را مدیریت کند. چرا باید این کار را کنیم که مدیرانش هم جمع کنند و از کشور بروند؟

جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین گفت: دیجی کالا با آن عظمت اصلا چطور بیاید و تمام مراجعین و کارمندانش را کنترل کند؟ مگر شدنی است؟ با پلمب دریا و دریاچه و پل هوایی و… کاری کردند که در دنیا جوک شدیم و به ما میخندند.

وی افزود: سال ۲۰۲۵ حدود ۲۵درصد اقتصاد دنیا به سمت دیجیتالی شدن می‌رود. ما اکنون فقد اسنپ و تپسی و دیجی کالا و چند شرکت محدود دیگر در این حوزه داریم که قوی پیش می‌روند. با این اوصاف پنج درصد اقتصاد ایران هم دیجیتالی نخواهد شد.

این نماینده سابق مجلس تصریح کرد: مردم ما با فرهنگ هستند و حرمت شهدا را حفظ می‌کنند. به نظر من دولت می‌خواهد با حجاب ضعف خود را در زمینه تورم و مسایل اقتصادی پوشش دهد. محور اصلا نباید حجاب باشد. چرا آن دسته از مردمی که حجاب را رعایت می‌کنند را نمی‌بینید؟ در رشت، یک هایپر مارکت را تعطیل کردند و ۷۰۰کارگر گریه می‌کردند که زندگی ما چه می‌شود؟ پلمب دیجی کالا اشتباهی بزرگ بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط