کاهش ۲ تا ۱۲ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار

به اعتقاد نمایشگاه داران خودرو نوسانات قیمت ارز عاملی شده تا برخی دست از کسب سود بیشتر برداشته و اقدام به فروش محصولات خود کنند .

به گزارش رصد روز، به اعتقاد نمایشگاه داران خودرو نوسانات قیمت ارز عاملی شده تا برخی دست از کسب سود بیشتر برداشته و اقدام به فروش محصولات خود کنند .

 بازار خرید و فروش خودرو امروز متاثر از روند کاهشی قیمت ارز شاهد کاهش قیمت ها در انواع خودروها بوده است اما نکته مهم اینجاست در بازار فروشنده بسیاری وجود دارد و خبری از خریدار نیست. به اعتقاد نمایشگاه داران خودرو نوسانات قیمت ارز عاملی شده تا برخی دست از کسب سود بیشتر برداشته و اقدام به فروش محصولات خود کنند اما از آن طرف خریداران به امید کاهش  قیمت ها تمایلی به خرید خودرو ندارد .

البته قرار بود براساس وعده وزیر صنعت ۲۶ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال راهی بازار شود که اگر این موضوع تحقق پیدا کند به طور حتم ریزش قیمت‌ها در  خودروهای داخلی و مونتاژی بیشتر خواهد شد.

بررسی بازار نشان می‌دهد در حال حاضر قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی از ۲ تا ۱۲ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است به عنوان مثال در بازار امروز پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۸۹ میلیون تومان، ساینا  ۱۹۳ میلیون تومان،  تیبا ۱۸۰ میلیون تومان، کوییک دنده‌ای ۱۹۵ میلیون تومان، تیبا صندوقدار ۱۷۱ میلیون تومان و  تیبا ۲ با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه بر این کوییک آر ۱۹۶ میلیون تومان، سمند ال ایکس ۲۴۹ میلیون تومان، پژو پارس ۲۶۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان و پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط