کشف و جمع‌آوری ۲ مزرعه ارز دیجیتال در تهران

در ادامه طرح برخورد با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، بازرسان مناطق برق فارابی و مولوی با همراهی کارشناسان حراست و امور محرمانه، موفق به شناسایی و جمع آوری دو مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز با بیش از ۱۹۰ ما...

به گزارش رصد روز، در راستای کاهش بار شبکه توزیع برق و جلوگیری از بروز نوسان و خسارت به تجهیزات مشترکان برق پایتخت و در ادامه طرح برخورد با متخلفان و بهره‌برداران غیرقانونی شبکه برق تهران بزرگ، با بررسی‌های انجام شده توسط بازرسان منطقه برق فارابی، از مناطق ۲۲ گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تعداد ۱۵۳ دستگاه ماینر غیرمجاز در حال فعالیت در یک واحد مسکونی شناسایی شد.

در همین راستا، کارشناسان منطقه برق مولوی نیز موفق به شناسایی یک مزرعه غیرمجاز ارزدیجیتال با ۴۳ دستگاه ماینر فعال در یکی از مجتمع‌های تجاری پایتخت شدند.

طبق اعلام وزارت نیرو، با هماهنگی‌های انجام شده توسط مناطق مزبور و دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت با مراجع قضایی و انتظامی، ماینرهای کشف شده، جمع‌آوری و مراتب جهت تعیین و وصول خسارات ریالی وارد به شبکه توزیع برق در دست بررسی است.

پایتخت نشینان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی سودجویان در حوزه استخراج ارز دیجیتال می‌توانند پس از کسب اطمینان از محل فعالیت استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز در مجاورت محل زندگی و یا کار خود، به آدرس اینترنتی  www.tavanir.org.ir/samaat  مراجعه و از طریق گزینه ثبت گزارش رمز ارز غیرمجاز، گزارش خود را ثبت و یا با ستاد خبری حراست این شرکت به شماره تلفن ۸۸۰۵۷۰۴۴ تماس گرفته و در صورت صحت اطلاعات از پاداش نقدی تا سقف ۲۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

ایسنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار