کولی نشینی آناهیتا درگاهی+ عکس

به گزارش رصد روز، حرفه‌ی اصلی آناهیتا درگاهی نقاشی است و این هنرمند در عرصه‌ی نقاشی و به واسطه‌ی نمایشگاه هایش به شهرت رسیده است. او تعلیم هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد استاد عباس کاتوزیان آغاز کرد. از همان سن مراتب این حرفه را یکی‌یکی طی...

به گزارش رصد روز، حرفه‌ی اصلی آناهیتا درگاهی نقاشی است و این هنرمند در عرصه‌ی نقاشی و به واسطه‌ی نمایشگاه هایش به شهرت رسیده است. او تعلیم هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد استاد عباس کاتوزیان آغاز کرد. از همان سن مراتب این حرفه را یکی‌یکی طی کرد. البته بعد از آن وی اولین دوره‌های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند. او در سال ۱۳۹۴ توسط استادش برای بازی در فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» برگزیده شد. این فیلم در ۵ بخش جشنواره فیلم فجر نامزد شده و همین تأثیر به سزایی هم در دیده شدن آناهیتا درگاهی حتی در همان نقش تقریباً کوتاه داشت. بعد از آن آناهیتا درگاهی با حضور در چندین تئاتر و نقش‌های کوتاهی در فیلم‌های سینمایی همچون زرد و قانون مورفی خود را به عنوان بازیگر به مردم شناساند. اخیرا این هنرمند در سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان به ایفای نقشی متفاوت پرداخته است.

این هنرمند در ازدواج اولش، عروس علی پروین شد. او در سال ۱۳۹۳ با پسر مشهورترین فوتبالیست و مربی تیم پرسپولیس یعنی با پسر علی پروین به نام محمد پروین ازدواج کرد. مدت زمان زیادی از انتشار خبر طلاق آناهیتا درگاهی نمی‌گذشت که خیلی زود خبر ازدواجش با بازیگر مطرح ایرانی که همان اشکان خطیبی باشد، منتشر شد.

در این تصویر آناهیتا درگاهی در کویر روی شن‌ها نشسته و از سرما کاپشنی را روی خود کشیده است.

آناهیتا درگاهی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار