گرانی هویج اعتراض شبنم فرشادجو را درآورد / اعتراض عجیب خانم بازیگر

به گزارش رصد روز ، گرانی عجیب و غریب هویج در کشور واکنش های زیادی را در محافل مختلف داشته و این روزها شوخی های زیادی با این مسئله می شود عده ای در توئیتر این موضوع را دستمایه کنایه های خود قرار می دهند و برخی دیگر با کشیدن کاریکاتور و مقا...

به گزارش رصد روز ، گرانی عجیب و غریب هویج در کشور واکنش های زیادی را در محافل مختلف داشته و این روزها شوخی های زیادی با این مسئله می شود عده ای در توئیتر این موضوع را دستمایه کنایه های خود قرار می دهند و برخی دیگر با کشیدن کاریکاتور و مقایسه های عجیب دست به اعتراض و نقد نی زنند. اما جالبترین این شوخی ها را می توان در دو مورد دید: او.ل اینکه برخی کاربران توئیت زدند که قیمت دلار ۲۷ هزار تومان قیمت هویج ۳۰ هزار تومان / اما شبنم فرشادجو نیز به جمع معترضان به گرانی هویج اضافه شد و امروز با انتشار یک استوری در این باره نوشت ” پول یک تاکسی نارنجی در سال ۵۷ با یک کیلو هویج نازنجی در سال ۱۴۰۰ برابر شد.

گفتنی است در خصوص گرانی هویج فیلمهای مختلفی منتشر شده که در آن تعمد برخی برای افزایش چند برابری این محصول مشخص است و هنوز هیچ کاهشی در این باره رخ نداده و همچنان سوداگران در بازار می تازند.

 

گرانی هویج شبنم فرشادجو

اعتراض شبنم فرشادجو به گرانی هویج

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار