گروه خودروسازی سایپا پیشتاز در صنعت خودروسازی/ مدیریت صحیح، انقلابی و جهادی مهمترین دلیل موفقیت گروه خودروسازی سایپا

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودرسازی سایپا گفت: مهمترین دلیل موفقیت گروه خودروسازی سایپا مدیریت صحیح، انقلابی و جهادی است. به گزارش رصد روز به نقل از سایپانیوز، ح...

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودرسازی سایپا گفت: مهمترین دلیل موفقیت گروه خودروسازی سایپا مدیریت صحیح، انقلابی و جهادی است.

به گزارش رصد روز به نقل از سایپانیوز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: صنعت خودروسازی ده ها سال است که با مشکلات بی شماری دست و پنچه نرم می کند و وقوع هر مشکل سیاسی و اقتصادی در این صنعت تاثیرگذار است.
او با اشاره به چالش های صنعت خودروسازی گفت: تداوم تحریم ها و کاهش میزان تولید، قیمت گذاری دستوری، خصوصی شدن شرکت های خودروساز، اجرایی شدن استانداردهای ۸۵ گانه و خروج  برخی از محصولات پر تیراژ خودروسازان، الزام تولید محصولات بر اساس استاندارد یورو  ۵همچنین تزریق نقدینگی از مسیر تسهیلات دهی به خودروسازان از جمله چالش هایی است که صنعت خودروسازی با آن مواجه است.
او افزود: با تمام مشکلات موجود در مسیر خودروسازان موفقیت های اخیر گروه خودروسازی سایپا  نشان دهنده مدیریت صحیح و انقلابی و جهادی است که به عنوان مهمترین مولفه مدیریتی است.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: مدیران ما اثبات کردند که می توانند با رویکرد جهادی و انقلابی موانع را پشت سر بگذارند و با ارائه توانمندی های خود دیدگاه حضور مدیران غیرایرانی را زیر سوال بردند.
او ادامه داد: انعکاس موفقیت های بزرگ خودروسازهای داخلی که خیلی از کشورها آرزوی آن را دارند نیز خود یک نوع  جهاد تبیین است زیرا دشمن نمی خواهد مردم و ملت از این توانایی ها مطلع شوند.
امام جمعه تبریز سرمایه گذاری در خطوط قدیمی شرکت های سایپا آذربایجان و سمیتکو، به روز رسانی خطوط تولید، افزایش و یکسان سازی حقوق کارگران، حذف قراردادهای شرکت های پیمانکاری و استفاده و حمایت از ظرفیت شرکت های قطعه سازی تبریز را از جمله انتظارات مورد نظر استان آذربایجان شرقی از مدیریت موفق گروه خودروسازی سایپا برشمرد.
او افزود: ایجاد خط جدید تولید و بهره مندی از توانمندی ها و ظرفیت های خالی استان آذربایجان شرقی در صنعت قطعه سازی، عرضه بیشتر خودرو با قیمت کارخانه به مردم و واردات خودروهای مقرون به صرفه و اقتصادی را ازدیگر انتظارات مورد نظر از مدیرعامل گروه سایپا برشمرد.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از عملکرد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا اظهار امیدواری کرد که با عملکرد خوب تیم مدیریتی در این گروه خودروساز مردم بتوانند به راحتی از محصولات سایپا استفاده کنند.

مطالب مرتبط