گزارش نیمه اول بورس ۷ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، در حالیکه امروز بازار بورس کار خود را منفی شروع کرد اما گزارش نیمه اول بورس ۷ شهریور ۱۴۰۰ نشان می دهد بازار سرمایه کار خود را با سبزپوشی به پایان رساند. امروز صنایع بزرگ در ابتدا با فروش حقوقی ها روبرو بودند اما رفته رف...

به گزارش رصد روز ، در حالیکه امروز بازار بورس کار خود را منفی شروع کرد اما گزارش نیمه اول بورس ۷ شهریور ۱۴۰۰ نشان می دهد بازار سرمایه کار خود را با سبزپوشی به پایان رساند. امروز صنایع بزرگ در ابتدا با فروش حقوقی ها روبرو بودند اما رفته رفته از این فشار رهایی پیدا کرد و در حال حاضر شرایط عرضه و تقاضا متعادل است. امروز در ابتدا شاخص با ریزش ۲ هزار و ۱۷۵ واحدی روبرو بود که در طی ۴۵ دقیقه این ریزش را جبران و شاخص سازها توانستند بازار را به صعود بکشانند. گزارش نیمه اول بورس نشان میدهد که نماد کگل که بیشترین تأثیر منفی را روی شاخص تا اینجا داشته رفته رفته از اتراکم فروشش کاسته و به خرید اضافه می شود.

 

جزئیات گزارش نیمه اول بورس بورس ۷ شهریور ۱۴۰۰

 

در بین نمادهای پرتراکنش هم نماد سپید با وضعیت متزلزلی روبروست در شرایط فعلی ۳۰ نفر از حقوقی ها در این نماد دست به فروش زدند که حجمی بالغ بر ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار را شامل می شود.

در نماد شستا نیز که در بین نمادهای پرتراکنش دیده می شود علیرغم اینکه شاهد خرید خوب حقیقی ها هستیم اما از طرف دیگر وزنه فروش در بین حقیقی ها زیاد است و حقوقی ها نیز بیش از خرید فروش داشتند.

امروز در نماد خودرو تا اینجا کار شاهد تمایل حقیقی ها به فروش و تمایل حقوقی ها به خرید هستیم و کد به کد حقیقی به حقوقی را می توان دید.

شاخص کل در نیمه اول بازار روی ۱ میلیون و ۵۸۵ واحدی ایستاده و شاخص هم وزن نیز ۴۷۱ هزار و ۴۷۲ واحد را نشان می دهد.

در بازار فرابورس نیز امروز نماد بپاس که بیشترین تأثیر مثبت را داشت و در شاریط با صف خرید روبروست که حقوقی ها اصلا قصد فروش نداشتند و تا اینجا  هزار و ۱۰۰ برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند.

نماد مدیریت که پر اتراکنش ترین نماد این بازار است نیز تا اینجای کار با کد به کد حقوقی به حقیقی روبروست و صف خرید آن نیز با تراکم خوبی روبروست.

 

مطالب مرتبط