گفتگوی همکار صمیمی زهره فکور صبور درباره علت مرگ وی

به گزارش رصد روز ، گفتگوی همکار صمیمی زهره فکور صبور درباره علت مرگ وی خبر از ابعاد پنهان زندگی این چهره می دهد. ابوالفضل راد همکار قدیمی و دوست صمیمی زهره فکور صبور درباره مرگ این چهره توضیح داد. ” هنوز باور نمی کنم و در شوک هستم ا...

به گزارش رصد روز ، گفتگوی همکار صمیمی زهره فکور صبور درباره علت مرگ وی خبر از ابعاد پنهان زندگی این چهره می دهد. ابوالفضل راد همکار قدیمی و دوست صمیمی زهره فکور صبور درباره مرگ این چهره توضیح داد.

” هنوز باور نمی کنم و در شوک هستم اصلا نمیدانن که چه بگویم ایشان در بین تمام بازیگران سنمبل مهربانی بودند و این مسئله را هرکسی که ایشان را می شناخت و می شناسد می تواند شهادت دهد و این اولین خصوصیت او بود “.

واکنش بهنوش بختیاری به فوت زهره فکور صبور

گفتگوی همکار صمیمی زهره فکور صبور درباره علت مرگ وی

 

ابوالفضل راد در خصوص کار خیری که با کمک زهره فکور صبور در زنجام صورت گرفت گفت: ما به خیلی از هنرمندان گفتیم اما هیچ کس قبول نکرد و اولین نفری که پذیرفت خانم فکور بود. ایشان چند ساعت را در هوای سرد و در شرایطی که زنجان فرودگاه ندارد طی مردند و خود را به بچه های سرطانی رساندند.

همسر زهره فکور صبور کیست ؟

او ادامه داد: اصلا واژه تسلیت نمی گنجد و از خدا طلب صبر می کنم. او گفت چند روز پیش به ایشان خداقوت گقتم زیرا قرار بود که برای انجام کاری به مشهد بروم و نتوانستم ولی ایشان به شدت امام رضایی بود و هربار که به مشهد می رفت به دوستانش زنگ می زد و می گفت هرچه حاجت داریبد بگویید و گوشی را خودتان قطع کنید برای از دست دادن چنین شخصیتی نمی دانم که چه باید گفت.

علت خودکشی زهره فکور صبور

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by تی وی پلاس (@tvpluss)

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط