۵۸ درصد متقاضیان تهرانی آورده طرح ملی مسکن را واریز نکردند

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که ۱۱۵۰۰ نفر واجد شرایط دریافت طرح ملی مسکن تهران بوده‌اند، گفت: از این تعداد ۴۸۶۷ نفر آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.

به گزارش رصد روز ، خلیل محبت خواه اظهار کرد: از مجموع متقاضیان اقدام ملی در استان تهران شامل اداره کل راه و شهر سازی تهران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت عمران شهرهای جدید پرند پردیس و ایوانکی تاکنون ۴ هزار و ۸۶۷ نفر (۴۲ درصد) آ‌ورده اولیه خود را به صورت کامل واریز  کردند و وزارت راه مکلف به آ‌غاز پروژه برای این متقاضیان است.

وی اوی با بیان این که عملیات اجرایی پروژه‌های طرح ملی مسکن علاوه بر تهرانسر در شهرهای شهریار، رباط کریم، قرچک، اسلام شهر و پاکدشت آغاز شده است، افزود:‌ پیشرفت فیزیکی پروژه تهرانسر ۲۰ درصد است  و پروژه شهرهای استان در مرحله عملیات خاکی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت:‌ از ۷۳ هزار نفر ثبت نام اقدام ملی استان تهران ۱۱۵۰۰ نفر واجد شرایط بوده‌اند.

 

محبت‌خواه اوایل مردادماه امسال گفته بود: متقاضیان طرح ملی مسکن حداکثر تا تاریخ ۱۵ مرداد فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه  tem.mrud.ir نسبت به تکمیل مدارک خود از قسمت مشاهده درخواست ، اقدام کنند. لازم به ذکر است عدم بارگذاری مدارک به منزله انصراف تلقی می شود.

وی تصریح کرد: آن دسته از متقاضیان تایید شده طرح اقدام ملی مسکن استان تهران که تا تاریخ ۲۵ مرداد ٩٩ نسبت به واریز آورده اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان به حساب افتتاح شده نزد بانک مسکن اقدام نکرده اند عدم واریز وجه به منزله انصراف تلقی شده به تبع تاریخ ۲۵ مرداد فرصت نهایی واریز وجه جهت متقاضیان اقدام ملی استان تهران اعلام می شود.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

تسنیم

مطالب مرتبط

آخرین اخبار