۸۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن در تهران آورده اولیه را واریز نکردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از واریز آورده اولیه ۲۰ هزار متقاضی تایید شده (۱۹.۴ درصد) از ۱۰۳ هزار متقاضی تایید شده نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش رصد روز، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از واریز آورده اولیه ۲۰ هزار متقاضی تایید شده (۱۹.۴ درصد) از ۱۰۳ هزار متقاضی تایید شده نهضت ملی مسکن خبر داد.

 خلیل محبت خواه با یادآوری این که ۹۸۰ هزار نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند،‌اظهار کرد: این ثبت‌نام‌ها در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی، شهرهای استان تهران و شهرهای زیرمجموعه بنیاد مسکن بودکه پس از پالایش‌های نهایی ۱۰۳ هزار نفر تائید نهایی شدند.

وی ادامه داد: پیامک افتتاح حساب برای متقاضیان تائید شده از طرف بانک مسکن ارسال شده و در تعدادی از شهرها در نیز به سرعت در حال ارسال است.

وی بیان کرد:۲۰ هزار نفر تاکنون در استان تهران افتتاح حساب داشته اند و بیش از ۱۲ هزار نفر متقاضی استان به ۱۴۳ پروژه تعریف شده نهضت ملی مسکن متصل شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برنامه ریزی همه جانبه تمامی زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی در استان تهران برای اتصال ۱۰۳ هزار نفر متقاضی تائید صلاحیت شده خبر داد و گفت: بیش از ۶۰ درصد نیز بیشتر از تعداد متقاضیان تائید شده  در حال حاضر زمین تخصیص یافته است و در واقع برای ۱۶۲ هزار نفر متقاضی زمین را تامین کرده ایم تا در ثبت نام های آتی نیز دچار مشکل نباشیم .

محبت خواه افزود: دو فرآیند شروع پروژه و تخصیص زمین را به شکل مستمر پیش می بریم  و از شهرداران شهرهای استان نیز پیگیر تخصیص زمین و جذب سرمایه گذار برای رونق بخشی به نهضت ملی مسکن هستیم.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط