فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ به شما می گوید از قهرمان بازی دست بردارید. اتفاقتی که برای شما افتاده برای همه ممکن بود پیش بیاید پس دست از مرور هزارباره اتفاقات گذشته بردارید. فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ به شما می گوید از قهرمان بازی دست بردارید. اتفاقتی که برای شما افتاده برای همه ممکن بود پیش بیاید پس دست از مرور هزارباره اتفاقات گذشته بردارید. فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ بیان می کند معجزه تغییر پیدا کردن و باور کردن است اما قالب فکری شما مانع از درک درست آن می شود.  فال امروز به شما می گوید که در رابطه های عشقی باید اول به خود احترام بگذارید اما عاشقی کردن را نباید فراموش کنید اینکه چطور این ئو مسئله را کنار هم بگذارید به مهارت های شما بستگی دارد اما در عین حال فرصت برای یادگیری این مسائل همیشه هست اما بهتر است منبع یادگیری شما افراد منفی باف خود بزرگ بین نباشند. فال روز من / فال فردا همچنین به شما  کمک می کند تا روابط عاطفی و زناشویی و کاری خود را مورد ارزیابی بهتری قرار دهید.

 

فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا سه شنبه ۲۶ مرداد / فال روزانه / فال روز من

 

[highlight color=”green”]متولدین فروردین[/highlight]

لجبازیت، تو را از دیگران متمایز می‌سازد و تو بشدت از آن راضی هستی. اما این لجبازی‌ها دوست و یا همسرت را آزار می‌دهد.

یک شادمانی غیرمترقبه در راه داری. ترس یا تردیدی که مدتی ذهن و فکرت را مشغول کرده بود، به زودی برطرف خواهد شد و تو به آرامش می‌رسی.

اگر مراقب نباشی یک دوستی ساده به زودی برایت دردسر ساز می‌شود و در نهایت این جسم و روح توست که آسیب می‌بیند. بهتر است این روزها بیش از حد احساساتت را جریحه‌دار نکنی.

مراقب باش. پس‌انداز بانکی تو سیر نزولی پیدا کرده و هر روز کمتر می‌شود. با این روش تا چند ماه دیگر وضعیت بدی خواهی داشت. در برخی از برنامه‌هایت تجدید نظر کن.


رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

[highlight color=”orange”]متولدین اردیبهشت [/highlight]

 

خود را در وعده‌های رنگارنگ نباید غرق کرد. چون هیچ کدام از این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد و فقط تو می‌مانی و عمری که به هدر رفته است!

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

درست است که شرایط مالی نگران کننده به نظر می‌رسد اما این مساله نباید تو را دچار وحشت کند و میدان را خالی کنی. این بحران هم با موفقیت تو به پایان می‌رسد.


رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

 

فال روز سه  ۲۶ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا سه شنبه ۲۶ مرداد / فال روزانه / فال روز من

 

[highlight color=”pink”]متولدین خرداد[/highlight]

 

روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یک رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌کند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شکست‌خورده و مایوس است.

چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌کند که این فشارها از محل کار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا کنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.

اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست. بهتر است مسئولیت هر کاری را که انجام می‌دهی بپذیری. باید ببینی کجای کار ایراد دارد و در رفع آن بکوشی تا دوباره اوضاع اقتصادی روبراه شود.


رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

[highlight color=”yellow”]متولدین تیر[/highlight]

 

آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد که از همین حالا دست به کار شوی. سعی کن روابط خود را با او بیشتر کنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.

پس از موفقیتی مالی که بدست آوردی، در زمینه کاری، پیشرفت و ترقی خوبی خواهی کرد. ممکن است دیگران در این باره به تو حسادت کنند اما تو سرت به کار خودت باشد.


رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

 

فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا سه شنبه ۲۶ مرداد / فال روزانه / فال روز من

 

[highlight color=”blue”]متولدین مرداد[/highlight]

 

رابطه با فردی تو را آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر خود را از شر او خلاص کنی. همیشه در پی کسی باش که تو را کامل کند نه اینکه موجب سقوط و نزول تو شود.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در سطح کاری ممکن است تماس‌های مهمی برقرار شود که در پی آن موقعیت بهتری نصیب تو خواهد شد. پس با هشیاری و تلاش بیشتر باید روزهای خوبی را از لحاظ اقتصادی بوجود آوری.


رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

[highlight color=”red”]متولدین شهریور[/highlight]

 

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.


رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا سه شنبه ۲۶ مرداد / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”yellow”]متولدین مهر[/highlight]

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.


رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

[highlight color=”orange”]متولدین آبان [/highlight]

 

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

 

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.


رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا سه شنبه ۲۶ مرداد / فال روزانه / فال روز من

 

[highlight color=”red”]متولدین آذر[/highlight]

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.


رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

[highlight color=”yellow”]متولدی دی [/highlight]

 

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.


رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا سه شنبه ۲۶ مرداد / فال روزانه / فال روز من

 

[highlight color=”blue”]متولدین بهمن [/highlight]

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.


رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 

[highlight color=”green”]متولدین اسفند[/highlight]

 

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.


رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار