بانک تجارت با برپایی غرفه سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱)، آخرین خدمات و سرویسهای سوپرمارکت مالی خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، بانک تجارت با برپایی غرفه سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱)، آخرین خدمات و سرویسهای سوپرمارکت مالی خود را به نمایش گذاشت.

 این بانک و شرکت‌های عضو هلدینگ مالی تجارت با حضور در سالن پارت A غرفه ۶ نمایشگاه، از عصر دوشنبه هشتم آذر ماه تا پنجشنبه هفته جاری به مدت ۴ روز به معرفی خدمات خود می‌پردازند.

شرکت‌های بیمه تجارت نو، کارگزاری تجارت، صرافی تجارت، صندوق سرمایه گذاری کاردان و همچنین مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف بانک تجارت در این نمایشگاه پاسخگوی بازدید کنندگان هستند.

در افتتاحیه این نمایشگاه که عصر دوشنبه با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری گشایش یافت، محمدرضا نوایی لواسانی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا دلیری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، ستار هاشمی معاون فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حسین سلاح ورزی نائب رییس اول اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی ایران نیز به سخنرانی پرداختند.

با استقرار دولت سیزدهم و در راستای سیاست های جدید و رویکردهای اعلامی در ماه های آتی، رویداد پیش رو، با مشارکت سیاست گذاران، دست اندرکاران، فعالان بازارهای مالی، بازار سرمایه و سایر ذینفعان و علاقمندان، فرصت تازه‌ای برای بازنگری اقدامات انجام شده، ترسیم چشم‌اندازهای نو در حوزه اقتصاد و گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاههای اقتصادی ایجاد خواهد کرد .

رویداد کیش اینوکس به عنوان یکی از بزرگترین رویداد های اقتصادی کشور و در طول سال های برگزاری با حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه ها و سازمان ها و فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی در بخش های پیشرو اقتصادی کشور و نیز با حضور نخبگان اقتصادی و مشارکت کنندگان داخلی و خارجی به محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت ها، ظرفیت ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی و ایجاد زمینه‌های تحول در مسیر توسعه اقتصادی کشور تبدیل شده است.

این رویداد، نخستین رویداد صنعت مالی و بازار سرمایه از زمان شیوع کرونا در کشور بوده که در ۲ بخش نمایشگاهی و محتوایی برگزار می شود. بخش محتوایی این نمایشگاه همه روزه با ۲۵ نشست تخصصی و همایش جانبی در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش همراه است.

بانک تجارت با برپایی غرفه در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) که متشکل از ۸۰ غرفه در بخش های مختلف و حضور ۲۰۰ سازمان دولتی و شرکت سرمایه‌گذاری از جمله بانک ها، بیمه ها و شرکت های پتروشیمی است، آخرین خدمات و سرویس‌های سوپرمارکت مالی خود را به نمایش گذاشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار