ارزش سهام عدالت و دارا یکم امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۰۹ تومان رسید. قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۷ هزار و ۱۸ تومان معامله شد

به گزارش رصد روز ، در پایان معاملات امروز ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۹، شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۸۳ واحدی (۰.۱۷ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۴ هزار واحد قرار گرفت، همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۳۴ درصدی مواجه شد.
«فملی»، «فولاد» و «شبندر» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند و نماد‌های «فارس»، «شستا»، «کگل» نیز سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص گذاشتند.
«خساپا»، «شپنا» و «فملی» هم سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۰۹ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۸ درصد معادل ۶۹ هزار و ۹۰۳ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۹۸۵ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۶ بهمن ماه ۹۹

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۶ بهمن ماه ۹۹

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با کاهش ۱.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۷ هزار و ۱۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۶ هزار و ۵۳۱ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۶ بهمن ماه ۹۹

ارزش دارایکم در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۶ بهمن ماه ۹۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار