بدلکار زن در عصر جدید همه را عصبانی کرد

به گزارش رصد روز ، حضور بدلکار زن در عصر جدید با سناریوی عجیبی که تهیه کرده بودند حاشیه های زیادی را به وجود آورد. در ابتدا گروهی که به ظاهر نقاش بودند و بنا بود که با آتش نقاشی کنند وارد صحنه شدند. بیشتر بخوانید؛ فال قهوه روزانه شنبه ۱۳ ...

به گزارش رصد روز ، حضور بدلکار زن در عصر جدید با سناریوی عجیبی که تهیه کرده بودند حاشیه های زیادی را به وجود آورد. در ابتدا گروهی که به ظاهر نقاش بودند و بنا بود که با آتش نقاشی کنند وارد صحنه شدند.

فال قهوه روزانه شنبه 13 فروردین 1401

بیوگرافی شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین 3

در ادامه یکی از افراد به بهانه دیدن پیشرفت کار با مشعلی که در دست داشت از تابلوی خود فاصله گرفت و ناگهان شعله های آتش او را در برگرفت.

آخرین خبر از فرزاد فرزین در استوری همسرش

لحظه ورود علی دایی به مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر

در این لحظه همهمه خاصی سالن برگزاری مسابقه عصر جدید را در بر گرفت وتیم تاورژانس وارد عمل شد داوران عصر جدید به خصوص کارن همایونفر و ژاله صامتی به شدت نگران و مضطرب شدند تا اینکه احسان علیخانی رو به داوران و تماشاگران پرسید که آیا حسابی ترسیده اند یا خیر و پس از پاسخ مثبت تماشاگران علیخانی گفت که هیچ اتفاقی نیفتاده و این گروه بدلکار بودند و اصلا از اول برنامه آنها همین بوده.

واکنش الیاس یالچینتاش به بستری شدن فرزاد فرزین

واکنش علیرضا قربانی به خبر بازداشت خود

این موضوع با اعتراض ژاله صامتی و کارن همایونفر روبرو شد تا جاییکه همایونفر گفت من حالم واقعا ید شد و صامتی نیز عقیده داشت که برای اینکار می شد سناریوی دیگری را در نظر گرفت در عین حال علیخانی مصرانه عقیده داشت که اگر داوران از این اجرا ترسیده اند باید رأی سفید بدهند اما به جز رأی امین حیایی و اسماعیلی همایونفر و صامتی به این گروه چراغ قرمز دادند و در نهایت با رأی تماشاگران این گروه در فینال حاضر شدند هرچند که مجوز حضور در دوره بعد را به دست نیاوردند.

حضور بدلکار زن در عصر جدید

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط