بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطایی به کارکنان در بیمه سرمد + سند

شرکت بیمه سرمد البته در چندسال اخیر روند خوبی را در صنعت بیمه داشته و آهنگ حرکتی آن نیز قابل توجه است. اما مسائلی در ریز صورتهای مالی آن وجود دارد که باید دید مهدی مهدوی که در هیئت مدیره شرکت متبوع خود به عنوان عضو علی البدل و دبیر آن دید...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، از آبان ۹۲ فعالیت شرکت بیمه سرمد در کشور آغاز شد و چندماه بعد شاهد حضور این شرکت بیمه ای در بازار سرمایه بودیم. مدیریت بیمه سرمد در حال حاضر با مهدی مهدوی را به عنوان مدیرعامل خود دارد.

اعطای بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به کارمندان 

شرکت بیمه سرمد البته در چندسال اخیر روند خوبی را در صنعت بیمه داشته و آهنگ حرکتی آن نیز قابل توجه است. اما مسائلی در ریز صورتهای مالی آن وجود دارد که باید دید مهدی مهدوی که در هیئت مدیره شرکت متبوع خود به عنوان عضو علی البدل و دبیر آن دیده می شود چه پاسخی برای آن خواهند داشت.

در بررسی صورتهای مالی این شرکت بیمه ای به اعطای تسهیلات به کارمندان می رسیم که در پایان سال ۹۸ رقم قابل توجه ۱۵۶ میلیارد و ۶۴۱ میلیون را نشان می دهد. از این رقم مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۴۳۷ میلیون آن حصه بلند مدت و ۳۱ میلیارد و ۲۰۴ میلون ریال آن حصه جاری است.

شرکت بیمه سرمد شرکت بیمه ای مهدی مهدوی

بدون شک پرداخت تسهیلات به کارمندان نه تنها که باعث خوشحالیست بلکه سبب می شود تا فرهنگ قرض الحسنه در کشور تقویت شود اما این رقم مبلغ قابل توجهی را شکل داده به طوریکه اگر بر تعداد کل کارمندان این شرکت بیمه ای تقسیم شود رقمی بیش از ۳۳۰ میلیون ریال برای هر فرد را نشان می دهد.

با توجه به اینکه رکن شفافبت مهمترین بخش مطالبه مردم است و با عنایت به اینکه شرکت بیمه سرمد یک شرکت سهامی عام است که سهامداران حقیقی زیادی دارد باید از مدیران آن خواست تا درباره این حجم از تسهیلات به کارکنان خود شفاف سازی کنند.

البته در گزارشات بعدی مسائل دیگری درباره بیمه سرمد بازگو خواهد شد که می تواند برای دنبال کنندگان اخبار بیمه ای جالب توجه باشد و حساسیت دقت بیشتر در صورتهای مالی را به حداکثر خواهد رساند.

 

بیشتر بخوانید:

کارشناس عمران چندشغله رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه زندگی باران + سند

پاداش ۷۲۰ میلیونی برای هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو + سند

از استنکاف از قانون تا ابهام در مورد هیئت مدیره پست بانک + سند

فاصله معنادار تولیدی شرکت پگاه تهران با ظرفیت عملی و یک ابهام + سند

کاهش مستمر تولید در ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال تا پایان شهریور

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار