کاهش مستمر تولید در ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال تا پایان شهریور

مطابق بررسیهای انجام شده مشخص شد که این شرکت روند تولیدی خوبی را از ابتدای سال پشت سر نگذاشته و این مسئله باید در ارزیابی مدیران آن به دقت مورد بررسی قرار گیرد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت ذوب آهن اصفهان که سود هرسهم خود را در پایان سال ۹۸ معادل ۱۲۲ ریال می دید در پایان سه ماهه ۹۹ این مقدار را با ۲۵۸ در صد کاهش ۳۴ ریال می بیند. این شرکت تولیدی که مجموع بدهی های سال ۹۸ خود را ۹۶.۹۲۶ میلیارد ریال می دید در پایان سه ماهه ۹۹ با افزایش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریالی بدهی ها روبروست. این کارخانه تولیدی که بیش از نیم قرن از زمان فعالیتش می گذرد در حال حاضر منصور یزدی زاده شتربانی را به عنوان مدیرعامل دارد و با نماد ذوب در بازار دوم بورس فعالیت می کند.

منصور یزدی زاده که سود خالص شرکت خود را نیسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۱۶ میلیارد کمتر می بیند. نماد ذوب نیز در بازار بورس نیز طی سه ماه گذشته ۳۱ درصد زیان محقق کرد. اما چیزی که بیشتر از همه باید در مورد شرکت ذوب آهن اصفهان مورد توجه قرار گیرد کاهش مداوم تولید از ابتدای سال تا پایان شهریور است.

مطابق بررسیهای انجام شده مشخص شد که این شرکت روند تولیدی خوبی را از ابتدای سال پشت سر نگذاشته و این مسئله باید در ارزیابی مدیران آن به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

روند تولید ذوب آهن از ابتدای سال تا پایان شهریور اینگونه بود:

فروردین: ۱۱۸.۸۵۴ تن

اردیبهشت: ۱۶۴.۲۷۲ تن

خرداد: ۱۰۸.۲۲۴ تن

تیر: ۱۰۳.۶۸۲ تن

مرداد: ۸۳.۷۴۳ تن

شهریور: ۱۰۱.۰۶۹ تن

روند رو به کاهش تولید در این شرکت نشان می دهد که سیاست گذاریهای تولیدی نیاز به تصمیم گیریهای جدید دارد زیرا در سال جدید باید بیشترین تمرکز بخشهای مختلف روی تولید باشد.

 

بیشتر بخوانید:

لیست مدیران چندشغله شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

ماشین سازی اراک در رکود

فوق لیسانس علوم سیاسی عضو کمیته حسابرسی شرکت داروسازی ابوریحان

تناقض سودسازی وشمال در بورس و واقعیت موجود + سند

کاهش ۲۰ هزار تنی فروش صادراتی کارخانه آهن و فولاد ارفع

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار