کاهش ۲۰ هزار تنی فروش صادراتی کارخانه آهن و فولاد ارفع

کارخانه آهن و فولاد ارفع که توسط علی خیاط با لیسانس مکانیک اداره می شود در سه ماهه سال جاری با کاهش 20 هزار تنی فروش صادراتی نسبت به سال قبل روبروست

به گزارش اختصاصی رصد روز ، کیلومتر ۲۵ جاده اردکان به نائین در استان یزد محل کارخانه ای است که در سالهای گذشته یکی از فعالترین کارخانه های تولیدی در زمینه محصولات فولادی بوده. کارخانه آهن و فولاد ارفع در حال حاضر توسط علی خیاط مدیریت می شود که با لیسانس مکانیک به این صندلی تکیه زده.

کاهش ۲۰ هزار تنی صادرات 

کارخانه آهن و فولاد و ارفع اگرچه در سه ماهه ۹۹ عملکرد خوبی در زمینه فروش در بازار داخلی داشت اما در همین بازه زمانی در بخش فروش صادراتی با کاهش ۲۰ هزار تنی در مقایسه با سه ماهه ۹۸ روبروست. ضمن اینکه در بحث فروش محصولا فرعی نیز شاهد کاهش ۱۰۳۰ درصدی هستیم.

علی خیاط که به نمایندگی از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در هیئت مدیره آهن و فولاد ارفع حضور دارد تنها عضو موظف هیئت مدیره می باشد بطور همزمان در هیئت مدیره شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی آتین حضور دارد به تازگی مجوز افزایش سرمایه شرکت خود را از سازمان بورس دریافت کرده باید دید که در آینده برای حل این مشکل چه رویکردی اتخاذ خواهد کرد.

علی خیاط

البته در این مورد نباید از تصمیماتی که معاونت معدنی وزارت صمت در خصوص نحوه ارائه زنجیره محصولا فولادی در بورس کالا گرفته غافل شد.

در هر صورت آنچه که مورد نیاز کشور است شناسایی بازارهای جدید است که میتواند در کنار اشباع بازار داخلی ثمره خوبی برای کشور داشته باشد اما در شرایط فعلی باید دید که کارخانجات فولادی ما از عهده ی این کار برمی آیند و یا موفق خواهند شد که حاشیه امنی را در بحث صادرات ایجاد کنند یا خیر؟

 

بیشتر بخوانید:

صنعت خودروسازی ما سیاسی است

عدم افشای حقوق و مزایای شرکت صنعتی بهشهر تعمداً یا سهواً؟

تخلف آشکار عضو موظف هیئت مدیره فروشگاههای زنجیره ای رفاه + سند

دیپلم ریاضی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت فنرسازی خاور

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار