تخلف آشکار عضو موظف هیئت مدیره فروشگاههای زنجیره ای رفاه + سند

تبصره ی ۶ ماده ی ۴ دستورالعمل حاکمیتی شرکتی بیان می کند:اعضای موظف هیات مدیره نمیتوانند در شرکتی دیگر، مدیرعامل یا عضو موظف هیات مدیره باشند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، تبصره ی ۶ ماده ی ۴ دستورالعمل حاکمیتی شرکتی بیان می کند:اعضای موظف هیات مدیره نمیتوانند در شرکتی دیگر، مدیرعامل یا عضو موظف هیات مدیره باشند. هیچ یک ازاعضای هیات مدیره نباید اصالتاً یا به نمایندگی از شخص حقوقی همزمان در بیش از ۳ شرکت به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره انتخاب شوند. اعضای هیات مدیره باید در این خصوص، اقرار نامهای را نیز به کمیته انتصابات ارائه نمایند. اما این مسئله درباره عضو موظف هیئت مدیره فروشگاههای زنجیره ای رفاه مصداق ندارد. محمدعلی خراسانی فردوانی عضو موظف هیئت مدیره فروشگاههای زنجیره رفاه به طور همزمان در شرکت پندار گستررهروان مهر به عنوان عضو هیئت مدیره ، در فروشگاه زنجیره ای آروین بازار پارس به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و در شرکت گروه مدیریت سرمایه به عنوان عضو هیئت مدیره مشغول به فعالیت است.

بدون شک خود محمدعلی خراسانی فردوانی بهتر از هرکس دیگری از شرایط خود آگاهی دارد و با توجه به اینکه عضو موظف هیئت مدیره می باشد انتظار می رود که درباره سایر مسئولیتهایی که در شرکتهای دیگر در اختیار دارد زودتر تعیین تکلیف نماید.

فروشگاه زنجیره ای رفاه

فروشگاه زنجیره ای رفاه

فروشگاه زنجیره ای رفاه

 

بیشتر بخوانید:

بررسی روند تکنیکالی قیمت دلار در ۷ سال گذشته

درآمد عمده عملیاتی شرکت پارس الکتریک از محل اجاره املاک و مستغلات!

همسان سازی حقوق بازنشستگان یا همسان سازی مسئولین؟

ماشین سازی نیرو محرکه بعد از ۱۸ سال فعالیت در بورس لغو پذیرش شد

کاهش ۶۹ درصدی تولید و ۱۲۵ فروش در شرکت معدنی دماوند + سند

۹ ماه بدون تولید و فروش اما فعال در بورس / ایران ارقام انحلال یا بقا؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار