لیست مدیران چندشغله شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که در چندوقت اخیر تغییراتی را در بدنه مدیریتی خود ایجاد نموده است ناصر تقی زاده را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد و محمد فاطمیان نیز به رئیس هیئت مدیره آن شد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، الگوریتم مدیریتی شرکتهای بزرگ باید به گونه ای باشد که مورد استفاده سایر شرکتها نیز قرار گیرد. استفاده از مدیران چندشغله در هرم مدیریتی شرکتها همواره مورد انتقاد بوده. این مسئله جدا از بحث حرفه ای دارای بار روانی برای آحاد جامعه خواهد بود زیرا در چندسال گذشته معضل بزرگی به نام اشتغال و میدان ندادن به نیروهای زبده که پشت در مدیران چندشغله ایستاده اند همواره آزاد دهنده بوده و هست. شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از جمله شرکتهای بزرگیست که از آن به عنوان بزرگترین معدن صنعتی ایران نام برده می شود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که در چندوقت اخیر تغییراتی را در بدنه مدیریتی خود ایجاد نموده است ناصر تقی زاده را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد و محمد فاطمیان نیز به رئیس هیئت مدیره آن شد.

اما در این تغییرات مسائلی وجود دارد که باید در مورد تأمل بیشتری کرد. ناصر تقی زاده که با لیسانس مکانیک در رأس هرم مدیریتی چادرملو قرار دارد بطور همزمان در هیئت مدیره صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه به عنوان رئیس مدیره حضور دارد و همچنین صندلی نائب رئیسی هیئت مدیره شرکت اکتشافی دشت یوز دره را مال خود می بیند.

محمد فاطمیان نیز در هیئت مدیره های شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و سرمایه گذاری مس سرچشمه حضور دارد.

محسن مصطفی پورده چشمه نیز دیگر عضو هیئت مدیره چادرملوست که در هیئت مدیره پترو امید آسیا نیز فعالیت می کند.

بدون شک مدیران با تجربه چادرملو به خوبی از تبعاتوجود مدیران چندشغله خصوصا نزد جوانان دانش آموخته و کاربلد آگاهی دارند و امیدواریم جهت تغییر مسئله هرچه زودتر اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید: 

کاهش ۲۰ هزار تنی فروش صادراتی کارخانه آهن و فولاد ارفع

فوق لیسانس علوم سیاسی عضو کمیته حسابرسی شرکت داروسازی ابوریحان

بانک خوب ” سرمایه ” نیست

تناقض سودسازی وشمال در بورس و واقعیت موجود + سند

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار