جابه‌جایی ۳ رکورد جدید در فولاد امیرکبیر کاشان

مدیر بهره برداری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ثبت سه رکورد جدید در این شرکت در اواخر سال 99 خبر داد.

به گزارش رصد روز، حمیدرضا فضل الهی اظهار کرد: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان یکی از شرکت های وابسته به فولاد مبارکه است و این شرکت موفق شد در سال ۹۹ در خط اسیدشویی رکورد ۲۳۲ هزار و ۴۵۴ تن را به ثبت برساند. رکوردی که در سال ۹۸ برابر با ۱۸۸ هزار و ۴۰۴ تن بوده است و رکورد جدید افزایش بیش از ۴۴ هزار تنی را نشان می دهد.

وی افزود: همچنین رکورد ۱۵۵ هزار و ۱۵ تن برای خط گالوانیزه که در سال ۹۹ به ثبت رسیده است؛ نسبت به سال ۹۸ (۱۵۰ هزار و ۵۷ تن) ۵ هزار تن افزایش تولید را نشان می دهد.

مدیر بهره برداری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان ادامه داد: دیگر رکورد این مجموعه در سال ۹۹ نیز مربوط به خط نورد سرد بوده است. این خط در سال ۹۹ رکورد تولید ۲۲۷ هزار تن را به ثبت رسانده که نسبت به سال ۹۸ (۲۰۶ هزار و ۴۷۳ تن) تقریبا ۲۱ هزار تن افزایش یافته است.

فضل الهی گفت: با توجه به شعار سال ۹۹ یعنی جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، پرسنل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تمام تلاش خود را برای ثبت رکوردهای جدید به کار بستند و این روند در سال ۱۴۰۰ و با توجه به شعار امسال قطعا ادامه خواهد داشت و در تلاشیم تا رکوردهای کسب شده در سال ۱۳۹۹ را در سال ۱۴۰۰ بهبود ببخشیم.

وی افزود: باید توجه داشت این رکوردها در حالی کسب شده است که در اوایل سال ۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا حدودا ۲۰ روز توقف عملیات داشته ایم.

مدیر بهره برداری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان خاطرنشان کرد: امیدواریم این شرکت با تلاش در راستای کاهش توقفات و افزایش راندمان تولید در سال جدید به رکوردهای بیشتری در این زمینه دست پیدا کند.

شایان ذکر است شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از زیرمجموعه های گروه فولاد مبارکه محسوب می شود و با هدف تولید ورق گالوانیزه، به عنوان اولین تولیدکننده ورق گرم گالوانیزه گرم ایران در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است.

خط گالوانیزه این شرکت با ظرفیت اسمی ۱۰۰ هزار تن در سال برای ضخامت‌هایی در محدوده ۰.۲۵ تا ۱.۲۵ میلیمتر و عرض ۶۰۰ الی ۱۲۵۰ میلیمتر طراحی شده است. ظرفیت موجود این خط تولید در حال حاضر بالغ بر ۱۳۰ هزار تن در سال است.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

روابط عمومی فولاد مبارکه

مطالب مرتبط