جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۰ آبان ۹۹ / صرافی ملی در دسترس نیست / صرافیها نوسان گرفتند

مهمترین موضوع بازار امروز از دسترس خارج شدن وبسایت صرافی ملی بود که که تردیدهای زیادی را در روزهایی که انتظار کاهش از بازار ارز می رود به همراه داشت. وبسایت صرافی ملی مهمترین مرجعی است که می تواند اثرگذار در بازار ارز باشد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۲۰ آبان ۹۹ قیمت ها در بازار ارز تحت تأثیر اخبار واکسن کرونا قرار داشت و در کشورمان نیز برخی از صرافی ها از وضع استفاده کردند و در حالیکه نرخ بازگشایی دلار ۲۸ هزار و ۸۰۳ تومان بود با نوسانگیری به قیمت های بالاتری صعود کرد. قیمت دلار ۲۰ آبان ۹۹ به ۲۶ هزار و ۹۰۶ تومان رسید که این مسئله در شرایطی اتفاق می افتد که کمترین میزان بازه قیمتی ان امروز ۲۴ هزار و ۷۹۵ تومان بود. قیمت دلار ۲۰ آبان ۹۹ البته امروز تا محدوده ۲۶ هزار و ۹۱۰ تومان هم پیشروی کرد و اما در نهایت در قیمت فعلی تثبیت شد. قیمت یورو ۲۰ آبان ۹۹ نیز امروز با تغییرات زیادی همراه بود و باعث شد تا به ۳۱ هزار و ۸۵۲ تومان برسد.

 

صرافی ملی از دسترس خارج شد 

 

اما امروز بازار ارز اتفاقات دیگری را تجربه کرد مهمترین موضوع بازار امروز از دسترس خارج شدن وبسایت صرافی ملی بود که که تردیدهای زیادی را در روزهایی که انتظار کاهش از بازار ارز می رود به همراه داشت. وبسایت صرافی ملی مهمترین مرجعی است که می تواند اثرگذار در بازار ارز باشد.

قیمت یورو ۲۰ آبان ۹۹ البته از این مسئله نیز متأثر بود اما تا لحظه نگارش این خبر هیچ کس پاسخ درستی به این ابهام نداده است. کمترین قیمت این ارز امروز ۲۹ هزار و ۲۹۱ تومان بود و بیشترین بازه قیمتی آن نیز روی نرخ فعلی قرار دارد این موضوع در شرایطی اتفاق  می افتد که نرخ یورو دیروز در انتهای بازار روند نزولی به خود گرفته بود.

در سایر ارزها نیز پوند انگلیس ۳۷ هزار و ۴۴۹ تومان بود و لیر ترکیه به ۳ هزار و ۳۵۹ تومان قیمت گذاری شد.

 

مقایسه قیمت ها با ۱۹ آبان ۹۹ 

 

قیمت دلار نسبت به روز قبل ۲.۴۰۶ تومان افزایش قیمت داشت. یورو نیز ۲.۸۵۲ تومان گران شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۹ آبان ۹۹ / سکه فروشندگان دیروز را نقره داغ کرد

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۱۹ آبان ۹۹ / لیر ترکیه پرواز کرد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۸ آبان ۹۹ / کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمتها تا پایان هفته

قیمت دلار و یورو ۱۸ آبان ۹۹ / ریزشهای بی سابقه طی چندسال گذشته در بازار ارز

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۸/۱۶

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار