حمل و نقل بین المللی خلیج فارس سود را به زیان تبدیل کرد

این شرکت که در پایان سال 99 موفق شده بود 799 میلیارد و 878 میلیون ریال سود خالص ایجاد کند در سه ماهه نخست سال این میزان را به زیان خالص 152 میلیارد و 676 میلیون ریالی تبدیل کرد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس که در یکسال گذشته در بازار سرمایه -۵۴٫۱۶ درصد بازدهی داشته است در صورتهای مالی سه ماهه خود نیز نا امید کننده ظاهر شد. این شرکت فعال در حوزه حمل و نقل که در سه ماهه ۹۹ درآمدهای خود از محل خدمات و قراردادها را هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال می دید در سه ماهه سال ۱۴۰۰ با کاهش ۲۹ درصدی این میزان را به هزار و ۳۷۶ میلیارد ریال رساند. 

این شرکت که در پایان سال ۹۹ موفق شده بود ۷۹۹ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال سود خالص ایجاد کند در سه ماهه نخست سال این میزان را به زیان خالص ۱۵۲ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریالی تبدیل کرد.

حفارس در بازار سرمایه نیز طی ماههای اخیر اصلا روند خوبی را پشت سرنگذاشته و با از دست دادن ۲۵ درصد از ارزش بازار خود آن را از ۱۲ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال به ۹ هزار و ۶۸۴ میلیارد ریال کاهش یافته می بیند.

حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در سه ماهه سال قبل ۴ میلیارد و ۲۳ میلیون ریال سود خالص ایجاد کرده بود.

البته بایداین موضوع را اضافه کرد که روند درآمدسازی این شرکت در سه ماهه نخست افزایشی بوده اما زیان انباشته آن در مقایسه با پایان سال ۹۹ با ۳۱ درصد افزایش به ۶۴۵ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال رسید. این رقم در مقایسه با سه ماهه سال قبل با ۹۰ درصد کاهش روبروست.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار