دیپلم ریاضی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت فنرسازی خاور

ایرج رمضانی در ترکیب هیئت مدیره خود جلال جلیلی تنها را دارد که با دیپلم ریاضی به عنوان عضو غیر موظف و نائب رئیس هیئت مدیره فعالیت می کند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت فنرسازی خاور که ۴۳ سال از مدت زمان فعالیتش می گذرد ایرج رمضانی را به سکاندار خود می بیند. شرکتی که با نماد خفنر و با ۴۶۸ میلیون سهم که ۷۲ درصد آن در اختیار حقوقی هاست مشغول به فعالیت در بازار دوم بورس است.

با این معرفی به این توضیح خواهیم پرداخت که باید پذیرفت عدم تخصص گرایی همچنان موضوع بسیار پر رنگ بسیاری از مجموعه ها و سازمانهای تولیدیست. این مسئله جدا از اینکه می تواند نزد افکار عمومی مطالبه ای به حق ایجاد کند شائبه ای را نیز مطرح می کند که چرا با وجود جوانان تحصیلکرده و کارآمد باید همچنان شاهد اتفاقی بود که جالب نیست.

ایرج رمضانی در ترکیب هیئت مدیره خود جلال جلیلی تنها را دارد که با دیپلم ریاضی به عنوان عضو غیر موظف و نائب رئیس هیئت مدیره فعالیت می کند.

شرکت فنرسازی خاور

خفنر در ۶ ماه گذشته تنها موفق به ۲۳درصد سودسازی شده و در سه ماهه گذشته نیز زیان ۳۴.۴ درصدی را محقق نموده است. موضوعی که باید به آن دقت کرد اینست که شرکتی فعال در بازار سرمایه با میلیون ها سهامدار آیا انتخاب دیگری در ترکیب هیئت مدیره خود نداشت؟

نگاهی به سابقه فعالیت شرکت فنرسازی خاور این مسئله را آشکار می کند که تجربه کافی برای ترکیب با دانش خواهد داشت اما بهتر نبود که در ترکیب فعلی نیز از وضعیت بهتری برخوردار می شد؟

 

بیشتر بخوانید:

درآمد عمده عملیاتی شرکت پارس الکتریک از محل اجاره املاک و مستغلات!

همسان سازی حقوق بازنشستگان یا همسان سازی مسئولین؟

بررسی روند تکنیکالی قیمت دلار در ۷ سال گذشته

ماشین سازی نیرو محرکه بعد از ۱۸ سال فعالیت در بورس لغو پذیرش شد

۹ ماه بدون تولید و فروش اما فعال در بورس / ایران ارقام انحلال یا بقا؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط