رشد بیش از ۳۰۰ درصدی پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک سینا

میزان پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان از سوی بانک سینا در سال ۱۴۰۱ بیانگر رشد بیش از ۳۰۰ درصدی نسبت به سال قبل از آن است. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک همراستا با سیاست‌های کلان کشور در حمایت از بخش‌...

میزان پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان از سوی بانک سینا در سال ۱۴۰۱ بیانگر رشد بیش از ۳۰۰ درصدی نسبت به سال قبل از آن است.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک همراستا با سیاست‌های کلان کشور در حمایت از بخش‌‌های مختلف جامعه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد شش هزار و ۲۵ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ بیش از هشت هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال به واجدین شرایط پرداخت کرده که بیانگر رشد ۳۰۰ درصدی در مقایسه با عملکرد ثبت‌شده در سال ۱۴۰۰ است.
این بانک همچنین علاوه بر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلف اقتصاد، به منظور حمایت ازمستأجران تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از هفت هزار و ۲۶۹ فقره وام به ارزشی بالغ بر چهار هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال به صورت ودیعه مسکن به افراد فاقد مسکن پرداخت کرد.
گفتنی است پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه بانک سینا برای رفع مشکلات خانواده‌ها و بهبود وضعیت معیشت آنها همچنان ادامه داشته و برای تحقق اهداف مورد نظر، این بانک تا پایان سال ۱۴۰۱ در مجموع با پرداخت بیش از ۲۱ هزار و ۵۳۴ فقره تسهیلات به مبلغ بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۱۹ میلیارد ریال از اقشار مختلف مردم در زمینه‌های ازدواج، فرزندآوری، تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد و سازمان بهزیستی حمایت کرده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار