زیان ۲۲ میلیاردی بانک ملی به ازای هر شعبه!!!

به گزارش رصد روز ، مخفی بودن صورتهای مالی برخی از بانکهای دولتی باعث شده بود تا عمق فاجعه در آنها به درستی درک نشود و در این میان بانکهای خصوصی در رصد مستمر رسانه ها به دلیل روشن بودن وضعیت مالی خود بودند. انتشار صورتهای مالی بانک ملی باع...

به گزارش رصد روز ، مخفی بودن صورتهای مالی برخی از بانکهای دولتی باعث شده بود تا عمق فاجعه در آنها به درستی درک نشود و در این میان بانکهای خصوصی در رصد مستمر رسانه ها به دلیل روشن بودن وضعیت مالی خود بودند. انتشار صورتهای مالی بانک ملی باعث شد تا زوایای پنهان زیادی در مدیریت بانک کشف شود و سؤالات زیادی در خصوص مدیریت سرمایه در این بانک به وجود آید. سبک مدیریتی در دومین بانک کشور باعث شد تا زیان انباشته ۶۶ هزار میلیاردی رقم بخورد. با اینکه در بسیاری از رسانه ها به ابعاد صورتهای مالی منتشر شده بانک ملی پرداخته شده اما دارا بودن ابعاد با اهمیت دیگری نشان میدهد که باید به صورت ریز بینانه تری همه زوایای آن مورد بررسی قرار گیرد.

زیان ۲۲ میلیاردی بانک ملی به ازای هر شعبه

 

بانک ملی در پایان سال قبل ۲ هزار و ۹۵۶ شعبه داشت که ۴۸۶ شعبه آن در پایتخت دیده می شود. با احتساب زیان ۶۶ هزار میلیاردی بانک ملی مشخص خواهد شد که این بانک به ازای هر شعبه بیش از ۲۲ میلیارد تومان زیان خلق کرده که با این وضعیت باید به سویه های مختلف مدیریتی در آن به دیده تردید نگریست.

تعداد شعب بانک ملی

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار