فال ابجد ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، فال ابجد ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ را در رصد روز بخوانید. حروف ابجد: آ آ د تعبیر فال ابجد: انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. احساس سردرگ...

به گزارش رصد روز، فال ابجد ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ را در رصد روز بخوانید.

فال ابجد فروردین

حروف ابجد: آ آ د

تعبیر فال ابجد:

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی را برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد اما نگران نباشید چراکه جای خالی خرج‌های امروز در آینده پر خواهد شد. تنهایی برای شما سم است. اجازه ندهید انزوا و گوشه‌گیری زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند.

فال ابجد اردیبهشت

حروف ابجد: آ ب ب

تعبیر فال ابجد:

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. کم‌محلی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را قبل از اینکه این رفتار فاصله‌ زیادی بین شما ایجاد کند، کنار بگذارید و توجه بیشتری به او داشته باشید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها برنامه‌ای منظم را برای آینده ترسیم کنید. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید. امروز بخت با شما یار است چراکه فرصتی برای حضور در کنار او پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید از دغدغه های کاری رهایی یابید. با فردی باهوش و ذکاوت برخورد می‌کنید، از این فرد برای دستیابی به اهداف‌تان کمک بگیرید.

فال ابجد خرداد

حروف ابجد: د ج ب

تعبیر فال ابجد:

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست. در اولین فرصت ثبات نظر کافی پیدا کنید و به اطرافیان ثابت کنید اگر سر شما برود حرف تان نمی‌رود. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز اصلا حوصله شما را ندارد و از هر فرصتی برای فرار از شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی و دلخوری شما را فراهم کند چراکه پس از مدتی او حوصله بیشتری پیدا می‌کند و در عشق و مهرورزی به شما چیزی کم نخواهد گذاشت.

فال ابجد تیر

حروف ابجد: ب ب د

تعبیر فال ابجد:

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. درنتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت شما را به فردی منفور درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، بیشتر از همیشه قدر پول و زمان را بدانید و به لطف پس‌انداز و وقت‌شناسی دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری را با اعضای فامیل تازه کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه به آرامش برسید. روزی سرشار از محبت و عشق را پیش رو دارید و همسرتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهرش را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال ابجد مرداد

حروف ابجد: آ آ ب

تعبیر فال ابجد:

روز را با ناراحتی و اضطراب آغاز کرده‌اید. اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز ادامه پیدا کند و با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان ناراحتی‌ها را فراموش کنید. به چیزهای مثبت زندگی فکر کنید و نیمه پر لیوان را ببینید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. تعادل میان تفریح و کار را رعایت کنید و انجام کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای موفقیت‌های بیشتر ترسیم کنید. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. کارهای زیادی دارید اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. اگر مواظب گذر زمان نباشید لحظه‌های باارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشم‌‌تان عبور می‌کند. رفتار و کارهای پسندیده‌ شما امروز در نظر اعضای خانواده جلوه خواهد کرد.

فال ابجد شهریور

حروف ابجد: آ د آ

تعبیر فال ابجد:

به مهمانی دعوت هستید و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌هایش را می‌دانید. به لحاظ روحی پشتیبان همسرتان باشید. امروز کارهای زیادی پیش‌رو دارید اما این کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شود و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. محبت همسرتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به او ندارید، امروز او به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز برای شما دردسر درست می‌کند و زحمت‌های زیادی روی دست‌تان می‌گذارد.

فال ابجد مهر

حروف ابجد: ب ب ب

تعبیر فال ابجد:

با اطرافیان مهربان باشید و برای خودتان دشمن‌تراشی نکنید. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم جوانب کار را دوباره بررسی کنید. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. به رفتار همسر یا عشق زندگی‌تان مشکوک شده‌اید و تمام رفتارهایش را زیرنظر دارید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند و در اولین فرصت با او صحبت کنید و در کنار هم چاره‌ای برای این وضعیت بیندیشید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایند را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، درنتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت کنید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و نگذارید رفتار ناشایست این فرد روزتان را خراب کند. از بودن در کنار اعضای خانواده سیر نمی‌شوید و حضور در میان اهل منزل به شما کمک می‌کند گذر زمان را احساس نکنید. این روحیه را برای برقراری رابطه‌ای عمیق میان اعضای خانواده به فال نیک بگیرید.

فال ابجد آبان

حروف ابجد: د د ج

تعبیر فال ابجد:

خبر فرخنده‌ای در راه است. از هم اکنون پذیرای خبرهای خوش باشید و شرایط را برای شادی و خوشی در کنار اعضای خانواده مهیا کنید. فرصتی برای افزایش درآمد پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد اما این مشکل چیزی نیست که شما را به دردسر بیندازد و بدون آنکه نیازی به کمک اطرافیان پیدا کنید آن را حل خواهید کرد. اهل محبت به اطرافیان نیستید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ درنتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. میان شما و یکی از آشنایان امروز شکراب می‌شود و دلخوری بین شما ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این دلخوری زمینه قطع رابطه را با این فرد فراهم کند.

فال ابجد آذر

حروف ابجد: د ج ب

تعبیر فال ابجد:

یکی از آشنایان اشتباهی را مرتکب شده و قصد دارد این اشتباه را گردن شما بیندازد. اجازه ندهید این فرد به هدف خود برسد و به او متذکر شوید مسئولیت اشتباه‌های خود را بر عهده بگیرد. نگرانی به جان شما افتاده و مضطرب هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و پس از مدتی آرامش جای اضطراب را در دل شما پر خواهد کرد. کارهای خلاف را کنار بگذارید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. دیدارهای گذشته را با این دوست قدیمی تازه کنید و در آینده شما هم سری به او بزنید. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و به اصطلاح فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایط تفریح و استراحت را پیدا می‌کنید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، درنتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. کارهای مهم و ضروری امروز را حتما انجام دهید و سهل‌انگاری نکنید. روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز کار ناتمامی باقی نمانده باشد.

فال ابجد دی

حروف ابجد: ب ب ج

تعبیر فال ابجد:

انسان خنده‌رویی هستید. از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. به لحاظ مالی پولی به دست تان خواهد رسید اما بیشتر این پول را باید خرج زندگی کنید هرچند چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. سریع از کوره در نروید و بر اعصاب خود مسلط باشید. ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آنها جامه عمل بپوشانید. فرد بدذاتی می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، شناسایی اش کرده و به وی ثابت کنید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار آینده خود را تضمین کنید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید. در اولین فرصت دست اعضای خانواده را بگیرید و برای تفریح و گردش بیرون بروید.

فال ابجد بهمن

حروف ابجد: ب د آ

تعبیر فال ابجد:

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با بی اعتماد‌به‌نفسی انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط کنید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. به دام عشق گرفتار شده‌اید و در عشق محبوبی می‌سوزید، به همین دلیل امروز می‌خواهید کار را یکسره کنید و عشق‌تان را به معشوق ابراز کنید اما روز خوبی را برای ابراز عشق انتخاب نکرده‌اید و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند ابراز عشق را به آینده موکول کنید.

فال ابجد اسفند

حروف ابجد: آ ج ج

تعبیر فال ابجد:

امروز کودک درون تان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوشگذرانی پیدا می‌کنید. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید اما از تنهایی دوری بگیرید چراکه فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد. به مشکلی برخورد خواهید کرد، به تنهایی برای حل این مشکل اقدام نکنید و از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند کمک بگیرید. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و همه‌چیز را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، شرایط به آرامش رسیدن از تنهایی و خلوت با خود مهیا خواهد شد.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار