فراتر از پاداش در مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان + سند

در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت تصمیمی گرفته شد که می تواند جای بحث داشته باشد. در این مجمع ضمن تأئید سود سهام پرداختنی و سایر موضوعاتی که در دستور جلسه مجمع قرار گرفته بود پاداش اعضای هیئت مدیره نیز تصویب شد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان دارای ۵ هلدینگ در زمینه صنایع معدنی ، صنعت و خدمات فنی و مهندسی ، بازرگانی و حمل و نقل ، خدمات مالی، بانکی و سهام و ساختمانی است که فعالیت اصلی آن سرمایه‌گذاری در سهام، سهم‌الشرکه، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها با سایر اوراق بهادار دارای حق رأی با هدف کسب انتفاع است که در حال حاضر سید مصطفی صفوی ،  علی جواهری ، علیرضا حقیقی ،  علی بابایی ، حسن ابطحی و محمد فاطمیان اعضای هیئت مدیره آن تشکیل می دهند ضمن اینکه علی جواهری مدیرعامل این شرکت است.

مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان در بازار پایه زرد فرابورس فعالیت می کند و دارای یک میلیارد سهام است. این شرکت در حال حاضر ۹ هزار و ۲۸۲ میلیارد سود انباشته دارد و ۵۱ در صد از سهام آن در اختیار شرکت مهندسی قائم سپاهان است.

در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت تصمیمی گرفته شد که می تواند جای بحث داشته باشد. در این مجمع ضمن تأئید سود سهام پرداختنی و سایر موضوعاتی که در دستور جلسه مجمع قرار گرفته بود پاداش اعضای هیئت مدیره نیز تصویب شد.

پاداش ۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومانی برای هیئت مدیره 

مبلغ پاداش هیئت مدیره شاید یکی از سنگین ترین پاداشهای هیئت مدیره ای باشد که می توان مثل زد. تصویب ۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان پاداش بصورت ناخالص برای اعضای هیئت مدیره موضوعی است که می توان در آن نکاتی را مطرح کرد.

مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان

در حال حاضر حقوق پایه وزارت کار نزدیک به یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می باشد که در خوشبیانه ترین حالت اگر هر کارگری ۳ میلیون در ماه بگیرد دریافتی یکسالش به ۳۶ میلیون تومان می رسد تنها اگر پاداش مصوب هیئت مدیره را بر تعداد آنان و ماههای سال تقسیم کنیم به عددی بیش از ۲۳ میلیون تومان در ماه خواهیم رسید به اضافه اینکه پاداش هیئت مدیره جدا از حقوق دریافتی اعضای موظف و حق حضور اعضای غیر موظف است.

 

بیشتر بخوانید:

از حقوق آنچنانی تا حق السعی ۴۴۰ میلیون تومانی در سمگا + سند

موضوع عجیب هیئت مدیره مؤسسه اعتباری ملل + سند

پاداش ۷۲۰ میلیونی برای هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو + سند

هزینه نجومی حقوق و دستمزد در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ( سمات )

هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی پتروشیمی امیرکبیر برای بازسازی آشپز خانه! + سند

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط