فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد ۱۴۰۰

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد سال ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند، با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت کنند.

به گزارش رصد روز ، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در بیانیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که تا مرداد ۱۴۰۰ گواهی آمادگی برای خدمت دریافت کرده اند ،باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و مطابق با اطلاعات درج شده درآن اقدام کنند.

در این اعلامیه آمده است؛ کلیه مشولان خدمت دارای مدرک دانشگاهی ، دیپلم و سیکل باید روز شنبه ، ۲ مرداد ۱۴۰۰ در مکان و مرکز اعلام شده در معرفی نامه زندانیان حضور داشته باشند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

همچنین؛ گیرندگان باید اصل مدارک مورد نیاز از جمله کارت آماده به خدمت ، برگ ارجاع ، برگ واکسیناسیون ، کارت ملی و شناسنامه ، اسناد مربوط به شرایط خاص مانند: ازدواج ، گواهی فوت والدین ، ​​جانبازان ، خانواده های درجه یک شهدا دهند. و وسایل شخصی خود را به همراه داشته باشند.

همچنین به منظور جلوگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا ، افراد مشمول خدمت وظیفه در روز اعزام توسط سازمان وظیفه عمومی استانها و مراکز آموزشی نیروهای مسلح غربالگری می شوند.

لازم به ذکر است که عدم رسیدن به موقع در زمان و مکان تعیین شده غیبت محسوب می شود و مطابق مواد ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار می شود.

این سازمان در این اطلاعیه ذکر شده است. متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سیستم تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان به آدرس khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مطلع شوند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار