فوق لیسانس جغرافیای سیاسی عضو هیئت مدیره شرکت رادیاتور ایران

برای شرکتی با این قدمت که حتما با چالشهای چنین انتخاباتی در ترکیب هیئت مدیره آشناست این انتخاب می تواند در سایر محافل نیز محل چکش کاری و بحث باشد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بیش از نیم قرن از فعالیت شرکت رادیاتور ایران می گذرد. اولین واحد صنعتی تولیدکننده رادیاتور کشور که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رادیاتور خودرو و مبدل های حرارتی در خاورمیانه است.

اما بررسیها نشان می دهد که جدا از اوضاع و احوالی که این شرکت در بازار سرمایه برای سهامداران خود رقم زده که بعداً بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد در ترکیب هیئت مدیره خود کسی را می بیند که با مدرک غیرمرتبط تحصیلی اش در یک شرکت تولیدی خیلی به چشم می آید.

محمدحسن گل وری یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت است که دارای مدرک فوق لیسانس جغرافیای سیاسی است .

هیئت مدیره شرکت رادیاتور ایران

برای شرکتی با این قدمت که حتما با چالشهای چنین انتخاباتی در ترکیب هیئت مدیره آشناست این انتخاب می تواند در سایر محافل نیز محل چکش کاری و بحث باشد.

در حال حاضر مدیریت شرکت رادیاتور ایران را مهیار فخیمی بر عهده دارد. البته لازم به ذکر است دو نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره این شرکت نیز با توجه به گرایش مدرک تحصیلی شان می توانند در دایره بررسی باشند. احمد مددی طائمه و سید مهرداد هاشمی که به ترتیب دارای فوق لیسانس حقوق و فوق لیسانس منابع انسانی هستند.

شرکتهای تولیدی نبض حرکت اقتصادی در کشور هستند و امیدواریم که با حرکت به سمت تخصص گرایی چالشهای موجود در این حوزه کاملا برطرف شده و مسائل زیاید که با آن روبرو هستیم به حداقل ممکن برسد.

 

بیشتر بخوانید:

شرکت بولرتیک یا بولرتیغ؟ شگرد جدید کلاهبرداری با سوءاستفاده از نام صدا و سیما

در وضعیت بازار خودرو انتقادات زیادی به بانک مرکزی و وزارت اقتصاد وارد است

عملکرد اقتصادی دولت قابل دفاع نیست

فاصله معنادار تولیدی شرکت پگاه تهران با ظرفیت عملی و یک ابهام + سند

حال ناخوش شرکت کارخانجات مخابراتی ایران

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار