قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۹ آبان ۹۹ / سکه فروشندگان دیروز را نقره داغ کرد

قیمت طلای 18 عیار 19 آبان 99 در شرایطی رو به افزایش گذاشت که تمامی برآوردها از کاهش آن خبر می دهند. قیمت سکه 19 آبان 99 اما امروز با اتفاقات عجیبی همراه ود. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار فلزات گرانبها امروز با افزایش قیمت اونس جهانی طلا همراه بود. اونس جهانی طلا امروز با افزایش ۷ دلار و ۷ سنتی به ۱.۵۸ دلار و ۲۰ سنت رسید. این تغییر باعث شد تا قیمت طلای ۱۸ عیار ۱۹ آبان ۹۹ به ۱ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۴۳۵ تومان برسید. قیمت طلای ۱۸ عیار ۱۹ آبان ۹۹ در شرایطی رو به افزایش گذاشت که تمامی برآوردها از کاهش آن خبر می دهند. قیمت سکه ۱۹ آبان ۹۹ اما امروز با اتفاقات عجیبی همراه ود.

افزایش قابل توجه قیمت سکه ۱۹ آبان ۹۹ یکبار دیگر تراکنش ها را در این بازار زیاد کرد و معاملات خوبی را امروز در آن شاهد بودیم. سکه طرح قدیم به ۱۳ میلیون تومان رسید. سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود. نیم سکه ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد و ربع سکه نیز امروز ۵ میلیون تومان بود. قیمت سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود.

افزایش قیمت سکه در شرایطی که دیروز سکه طرح قدیم و جدید هرکدام حدوداً دو میلیون کاهش قیمت داشتند برخی از فعالان را روبروی این پرسش قرار می دهد که آیا قیمت ها مجدداً در مسیر رشد قرار می گیرند؟ در این باره باید گفت که هیچ اتفاق خاصی در بازار طلا و سکه نخواهد افتاد بلکه تنها واکنشهای مقطعی به ریزش را شاهد هستیم. به اضافه اینکه امروز سایر فلزات مانند پلاتین هم با افزایش قیمت همراه بود.

 

مقایسه قیمتها با ۱۸ آبان ۹۹

 

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با کاهش ۱۰۷ هزار و ۳۴۵ هزار تومانی نسبت به روز قبل همراه بود. سکه طرح قدیم ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. سکه طرح جدید نیز ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رشد را تجریه کرد. نیم سکه ۹۰۰ هزار تومان افزایش را ثبت کرد و سکه یک گرمی نیز در کارناوال صعود ۲۰۰ هزار تومان رشد داشت.

 

قیمت سکه 19 آبان 99 قیمت طلای 18 عیار 19 آبان 99

 

بیشتر بخوانید:

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۱۹ آبان ۹۹ / لیر ترکیه پرواز کرد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۸ آبان ۹۹ / کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمتها تا پایان هفته

قیمت دلار و یورو ۱۸ آبان ۹۹ / ریزشهای بی سابقه طی چندسال گذشته در بازار ارز

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۸/۱۶

قیمت سکه و طلا ۱۵ آبان ۹۹ / بایدن آبی بازار را قرمز کرد

 

مطالب مرتبط