قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۷ آبان ۹۹ / کلاف سر درگم بازار معاملات یا طمع نوسان گیران؟

قیمت هرگرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 9 هزار و 309 تومان افزایش داشت. سکه طرح قدیم با 100 هزار تومان افایش به قیمت فعلی رسید. سکه طرح جدید امروز 200 هزار تومان افزایش قیمت داشت. نیم سکه با کاهش 100 هزار تومانی قیمت به 6 میلیون و 600 هزا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۲۷ آبان ۱۳۹۹ همزمان با تحولات بازار جهانی طلا اتفاقات خوبی در بازار داخلی گزارش می شود. قیمت طلای ۱۸ عیار ۲۷ آبان ۹۹ با تغییر امیدوار کننده ای روبرو شد و می توان گفت که این تغییر برای شروع هفته آینده می تواند جذاب باشد. قیمت سکه ۲۷ آبان ۹۹ نیز با کاهش قابل توجه همراه بود.

قیمت طلای ۱۸ عیار ۲۷ آبان ۹۹ به ۱ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۴۰۹ تومان رسید و قیمت سکه ۲۷ آبان ۹۹ نیز با افزایش سکه طرح قدیم به ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تکیه زد.

این در حالیست که قیمت اونس جهانی طلا امروز یک هزار و ۸۸۷ دلار و ۳۷ سنت بود. سکه طرح جدید نیز امروز ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت داشت. نیم سکه در بازار معاملاتی امروز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. ربع سکه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه ک گرمی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

 

مقایسه قیمتها با ۲۶ آبان

 

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ۹ هزار و ۳۰۹ تومان افزایش داشت. سکه طرح قدیم با ۱۰۰ هزار تومان افایش به قیمت فعلی رسید. سکه طرح جدید امروز ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت به ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. ربع سکه امروز شاهد کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت بود و سکه یک گرمی نیز بدون تغییر باقی ماند.

 

بیشتر بخوانید:

قیمت دلار و یورو ۲۷ آبان ۹۹ / موج جدید نوسان گیری صرافیها شروع شد

قیمت سکه و طلا در ۲۶ آبان؛ روند نزولی نرخ سکه ادامه دارد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۵ آبان ۹۹ / زیان قابل توجه سکه به خریداران در یک روز

قیمت دلار و یورو ۲۵ آبان ۹۹ / سیاستهای بانک مرکزی مانع کاهش قیمتهاست

قیمت دلار و یورو ۲۴ آبان ۹۹ / گرانی زیر پوستی دلار و یورو در دو روز گذشته

قیمت دلار و یورو ۲۳ آبان ۹۹ / روز تعطیل هفته قیمتها را کاهش داد

جدیترین قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۲ آبان ۹۹ / بازار سکه مبهم تر از همیشه

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۲ آبان ۹۹ / دینار کویت به ۹۰ هزار تومان رسید!!!

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط