لیسانس غیرمرتبط رئیس هیئت مدیره بیمه کوثر / بیش از ۱۰ میلیارد تومان از سهام بیمه کوثر در اختیار ۶ نفر

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بیمه کوثر اگرچه در سنوات گذشته عملکرد خوبی به لحاظ مالی داشته اما زیرپا گذاشتن اصل تخصص گرایی با نگاهی به مدرک تحصیلی رئیس هیئت مدیره این شرکت بیمه ای تقریر استفاده از مدیران غیرمتخصص است. لیسانس غیرمرتبط رئیس ه...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بیمه کوثر اگرچه در سنوات گذشته عملکرد خوبی به لحاظ مالی داشته اما زیرپا گذاشتن اصل تخصص گرایی با نگاهی به مدرک تحصیلی رئیس هیئت مدیره این شرکت بیمه ای تقریر استفاده از مدیران غیرمتخصص است. لیسانس غیرمرتبط رئیس هیئت مدیره بیمه کوثر این سؤال را به ذهن متبادر می کند که جایگاه استفاده از جوانان دارای تحصیلات عالی در نظام اداری کشور چگونه است؟

لیسانس غیرمرتبط رئیس هیئت مدیره بیمه کوثر

لیسانس غیرمرتبط رئیس هیئت مدیره بیمه کوثر

واقعیت این است نظام اداری کشور همچنان درگیر غیرمتخصص هاست این موضوع برکسی پوشیده نیست هرچند که داشتن مدرک تحصیلی هم الزاماً به معنای داشتن تخصص نیست اما در شرایط برابر در یک حوزه مشخص به کارگیری افرادی که در زمینه مربوطه دارای تحصیلات مرتبط باشند می تواند اثر گذاری بهتری داشته باشد. در این زمینه برخی معتقدند که استفاده از افراد غیرمتخصص کشور را در معرض آزمون و خطا قرار می دهد که برای کشور هزینه بردار است و برخی دیگر مانند رئیس کمیسیون عمران مجلس بر این عقیده اند که استفاده از افراد غیرمتخصص بزرگترین خیانت به ملت است.

سایر بررسیها نشان می دهد که شش نفر از اعضای هیئت مدیره این شرکت بیمه ای بیش از ۲ میلیون ۸۰۴ هزار سهم آن را در اختیار دارند که با توجه به ارزش آخرین روز معاملات ارزش ریالی آن به از ۱۰۰ میلیارد ریال می رسد.

در حال حاضر علی اصغر محرابیان و سید محمد هاشمی نژاد به ترتیب رئیس و نائیب رویس بیمه کوثر هستند و مجید مشعلچی فیروزآبادی ، محسن امیری زاده و مهدی سهیلی فر از دیگر اعضای هیئت مدیره هستند و مدیریت آن در اختیار ابوالفضل آقادادی قرار دارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار