محمدحسین فرحبخش : می خواستند از فرهاد اصلانی انتقام بگیرند

به گزارش رصد روز ، محمدحسین فرحبخش کارگردانی است که بیش از ۲۰ پروژه با فرهاد اصلانی انجام داده و در این باره مدعی است که هیچگاه رفتار بدی یا گزارش بدی علیه اصلانی در هیچ یک از پروژه ها دریافت نکرده شاید در یک پروژه کسی روی سر کسی داد و فر...

به گزارش رصد روز ، محمدحسین فرحبخش کارگردانی است که بیش از ۲۰ پروژه با فرهاد اصلانی انجام داده و در این باره مدعی است که هیچگاه رفتار بدی یا گزارش بدی علیه اصلانی در هیچ یک از پروژه ها دریافت نکرده شاید در یک پروژه کسی روی سر کسی داد و فریادی کرده باشد که البته این را هم من درست نمیدانم اما اینکه چنین ادعاهایی در مورد او صحت داشته باشد را رد کرده و اعلام می کنم عده ای قصد گرفتن انتقام از او را دارند.

در چند روز گذشته توئیت جنجالی یک دستیار کارگردان علیه فرهاد اصلانی موجی از واکنشهای مختلف را به راه انداخت. ادعاهایی که توسط این شخص مطرح شد آنقدر اسفبار بود که کار به صدور بیانیه و ایجاد کمپین و در نهایت تشکیل گروه پیگیری رسید. در این میان فرهاد اصلانی بازیگری بود که بیش از همه اسمش شنیده می شود. او در این توئیتها به رفتار آزارگری جنسی متهم شده هرچند که خودش تا این لحظه هیچ واکنشی نشان نداده اما برخی دیگر با کتمان این موضوع و رد آن در پی دفاع از فرهاد اصلانی برآمدند.

تیکه سنگین غول برره به ابراهیم رئیسی فطریه یارانه

اعضای هیئت پیگیری مطالبات خشونت جنسی علیه زنان در سینما

او گفت: اگر خانمی قربانی آزار جنسی شده همان لحظه باید اعتراض می کرد. برخی سینماگران تحت فشار بیانیه اعتراضی زنان را امضا کرده‌اند حسین فرح بخش، تهیه کننده سینما در برنامه سینما معیار رادیو گفت‌وگو گفت: برخی از امضاکنندگانِ بیانیه اعتراضی زنان سینماگر در مکالمه‌‌های مختلف با بنده، قسم خوردند که تحت فشار بیانیه را امضا کرده‌اند.

فرح بخش در مصاحبه تلفنی با رادیوگفت: من خیلی با انتشار بیانیه زنان سینماگر علیه خشونت‌های جنسی موافق نیستم، چرا که برخی از موضوعات با هم‌خوردنِ بیشتر معضلات بیشتری به خود می‌گیرد. وی افزود: برخی از قربانیان با ادعای این که در صورت اعلام آزار کار خودشان را از دست می‌دادند، سال‌ها سکوت کرده‌اند؛ در حالی که به نظر من فرد قربانی باید در همان لحظه اعتراض خود را ابراز می‌کرد.

صحبت های منشوری حمید گودرزی و مهران مدیری

تبلیغ کنسرت تتلو در تهران

وی اضافه کرد: من قصد ندارم به کسی تهمت بزنم، اما کسانی که این بیانیه را امضا کرده‌اند به جشنواره کن نیم‌نگاهی دارند و تصور می‌کنند که این جشنواره به فیلم آن‌ها توجه می‌کند. فرح بخش با اشاره به این که سینمای ایران پاک و منزه است، افزود: محیط کاری سینما همانند هر کار دیگری می‌تواند افراد ناباب در خودش داشته باشد.

وی تاکید داشت: من حدود ۲۰ سال است که بازیگر تحت اتهام این بیانیه را می‌شناسم و تا به حال موضوعی مشابه در ادعای بیانیه را در رفتار‌های آن ندیدم و ممکن است یک فرد به دلیل شخصیِ انتقام، این ماجرا را به راه‌ انداخته باشد. وی افزود: برخی از امضاکنندگان بیانیه اعتراضی زنان سینماگر تحت فشار بیانیه را امضا کرده‌اند و از ابعاد پیچیده‌تر این کار مطلع نبودند.

تیپ جذاب الهام پاوه نژاد در کنار علیرضا کوشک جلالی

امیر خسرو عباسی بهاره رهنما طلاق

فرح بخش اضافه کرد: برخی از امضاکنندگانِ بیانیه اعتراضی زنان سینماگر در مکالمه‌‌های مختلف با بنده، قسم خوردند که تحت فشار بیانیه را امضا کرده‌اند. وی گفت: من در ۶۰ فیلمی که تولید کرده‌ام، حتی یک مورد مشابه به ادعای این بیانیه را ندیده‌ام. من منکر وجود چنین رفتارهایی در سینما نیستم، اما می‌دانم که موضوعات موجود در این حدها که بزرگ شده نیست.

وی با اشاره به این که برخی از افراد با مقاصد سیاسی این موضوع را پیش می‌برند، عنوان کرد: برخی دیگر از افراد با نادانی به این جمع پیوسته‌اند.
وی با بیان این که آدم‌های کم‌جنبه می‌خواهند خودشان را مطرح کنند، افزود: امضاکنندگان بیانیه اعتراضی زنان سینماگر بعدها متوجه می‌شوند که اشتباه کرده‌اند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار