موضوع عجیب هیئت مدیره مؤسسه اعتباری ملل + سند

در هیئت مدیره مؤسسه اعتباری ملل سید امین جوادی به عنوان عضو و مدیرعامل حضور دارد. محمدرضا مروجی قائم مقام جوادی است که در بین اعضای هیئت مدیره دیده می شود. سید مرتضی بکاء رئیس و سید محمدرضا رسولی نائب رئیس هیئت مدیره هستند و محمد حیدرزاده...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، موضوع با اهمیت این روزهای اقتصاد کشور تخصص یا عدم تخصص مدیرانیست که در بخشهای مختلف مشغول به فعالیت هستند این مسئله حالا دیگر به شدت در شرایط فعلی اقتصادی خودش را نشان می دهد و باید گفت کار درست استفاده از مدیران متخصص و آشنا به امور است. البته باید اذعان کرد که متأسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که قوانین جاری دست عده ای را برای انتصابها باز می گذارد که ماهیتاً نمی شود از آن به عنوان نقض قانون نام برد بلکه باید در این موارد لبه تند و تیز انتقاد را به سمت قانون برد. در هیئت مدیره مؤسسه اعتباری ملل سید امین جوادی به عنوان عضو و مدیرعامل حضور دارد. محمدرضا مروجی قائم مقام جوادی است که در بین اعضای هیئت مدیره دیده می شود. سید مرتضی بکاء رئیس و سید محمدرضا رسولی نائب رئیس هیئت مدیره هستند و محمد حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره مؤسسه اعتباری ملل است.

بررسی مدارک تحصیلی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره 

با بررسیهای انجام شده مشخص می شود که سید امین جوادی و سید مرتضی بکاء که هر دو سمتهای بسیار مهم و حائز اهمیتی در هرم مدیریتی مؤسسه اعتباری ملل دارند دارای دکترای فقه و اصول هستند و این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد که جدا از تجارب افراد در حوزه اقتصاد در بزنگاههایی نیاز به دانش آکادمیک است که کتمان کردنی نیست اینکه دو نفر از اعضای بلند پایه یک مؤسسه اعتباری که در حال حاضر کفایت سرمایه نگران کننده ای دارد ( ۲.۰۶ )  با دکترای فقه و اصول در آن مشغول مدیریت هستند با همه تجاربی که دارند اما در بین مردم نادیده گرفتن جایگاه تخصص تعبیر می شود.

هیئت مدیره مؤسسه اعتباری ملل سید امین جوادی سید مرتضی بکاء

بررسی سهامداری اعضای هیئت مدیره و نردیکانشان 

مؤسسه اعتباری ملل با نماد وملل در بازار دوم فرابورس فعالیت می کند که ۱۰ میلیارد سهم دارد. از این مقدار سید امین جوادی بیش از ۲۴۴ میلیون ۹۵۶ سهم را برای خود می بیند. سید هادی جوادی ۸۱ مییلون و ۴۱۶ هزار سهم دارد که نسبت به سال قبل بیش از ۳۸ میلیون سهم خود را از دست داده سال قبل سید هادی جوادی ۱۲۰ میلیون و ۳۹۶ سهم را در این مؤسسه داشت. سید عباس جوادی که سال قبل بیش از ۷۳ میلیون سهم را در اختیار داشت حالا صاحب ۷۰ میلیون سهم است.

محمدرضا مروجی بیش از ۲۸۳ میلیون ۳۹۹ هزار سهم ملل را در اختیار دارد که از سال قبل تا کنون تغییری در تعداد آن به وجود نیامده اما محمدامین مروجی که سال قبل سهامدار  ۶۲ میلیون ۴۸۰ هزار سهم بود در جدیدترین صورتهای مالی ۳۷ میلیون سهم را برای خود دارد. سید مرتضی بکاء رئیس هیئت مدیره که تا پیش از سال ۹۹ تعداد سهامش به بیش از ۱۵۰ میلیون می رسید در ۶ ماهه سال جاری صاحب ۱۳۶ میلیون و ۷۸۷ سهم است.

 

هیئت مدیره مؤسسه اعتباری ملل سید امین جوادی سید مرتضی بکاء

بیشتر بخوانید:

پست بانک تردیدها را افزایش داد

تبلیغات ۱۸۲ میلیاردی بانک آینده با زیان ۱۳۲ هزار میلیاردی

ابهامات عجیب در بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور + سند

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار