«نشیمنگاه»، جای مناسبی برای تبلیغات نیست آقای مظلومی!

همه کسانی که صدمین دربی پایتخت را دیدند، حتما توجهشان به پشت شورت ورزشی بازیکنان تیم استقلال هم جلب شد؛ جایی که تبلیغات «بیمه تعاون» در آن دیده می شد! به گزارش اختصاصی رصد روز،  یونس مظلومی که شیفته تیم فوتبال استقلال است، مدتهاست که از ج...

همه کسانی که صدمین دربی پایتخت را دیدند، حتما توجهشان به پشت شورت ورزشی بازیکنان تیم استقلال هم جلب شد؛ جایی که تبلیغات «بیمه تعاون» در آن دیده می شد!

به گزارش اختصاصی رصد روز،  یونس مظلومی که شیفته تیم فوتبال استقلال است، مدتهاست که از جیب سهامداران و بیمه گزاران شرکت بیمه تعاون برای حمایت از این تیم فوتبال هزینه می کند، بدون این که مشخص شود دستاورد این همه هزینه سازی چیست.

اسپانسری که جایگاه سهامدارانش را ندید!!!

آذر ماه سال ۱۴۰۰ که خبر آمد «اعضای باشگاه استقلال شامل بازیکنان، مربیان، کادر اجرایی، پزشکی، رسانه و تدارکات تیم و تمام کارکنان اداری باشگاه استقلال به همراه خانوادههایشان تحت پوشش بیمه‌های درمان تکمیلی، عمر و حوادث بیمه تعاون قرار می‌گیرند» و «بر اساس این قرارداد، ساختمان باشگاه استقلال و مسئولیت مدنی این باشگاه مجموعا بر اساس توافق به عمل آمده میان مدیران عامل باشگاه استقلال و بیمه تعاون تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند»، کسی نپرسید که حق بیمه این قرارداد چقدر است و اساسا باشگاه استقلال، این حق بیمه را چه زمانی و چگونه پرداخت کرده است؟ چرا که به نظر نمی رسید بیمه شدگان این قرارداد زیاد باشند.حالا اما مشخص شده است که شرکت بیمه تعاون، اسپانسر مالی تیم استقلال شده و قاعدتا هزینه قابل توجهی برای حمایت مالی از این تیم پرداخت کرده است.

درج نامه بیمه تعاون بر روی شورت ورزشی بازیکنان استقلال، اما حکایت جالبی دارد. در بازی پیشین استقلال، نام بیمه تعاون بر نیمه جلویی شورت ورزشی بازیکنان نقش بسته بود، اما در بازی مهمتر که عنوان «دربی» را داشت، این بار بیمه تعاون نیمه پشتی شورت بازیکنان را هدف قرار داده بود!ما نمی دانیم مشاور تبلیغاتی بیمه تعاون کیست و چه هزینه های هنگفتی از جیب بیمه گزاران و سهامداران شرکت برای این تبلیغات پرداخت می شود. حتی نمی دانیم هدف از این تبلیغات چیست و آیا کسانی که نام شرکت بیمه تعاون را پشت شورت ورزشی بازیکنان استقلال می بینند، به خرید بیمه نامه از این شرکت ترغیب می شوند یا نه!اما این را به خوبی می دانیم که پشت شورت ورزشی، جایگاه مناسبی برای نشان دادن هویت بصری و برند یک شرکت بیمه ای با شبکه گسترده ای از بیمه گزار، بیمه شده، فروشنده و کارگزار نیست!مظلومی البته پیش از این هم سابقه درخشانی در حوزه برندینگ بیمه تعاون دارد. آنجا که معده شخصیت اینستاگرامی، حمید سپیدنام معروف به مستر تیستر را تحت پوشش بیمه قرار داد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار