پیش بینی بورس فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا 6 اردیبهشت 1400 حکایت از حمایتهای استاتیکی و داینامیکی به لحاظ تکنیکالی می دهد و سطح حمایتها در تایم فریم یکساعته نیز همین موضوع را نشان می دهد در این صورت باید منتظر برگشت شاخص از نیمه دوم بازار فردا باشیم

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ حکایت از حمایتهای استاتیکی و داینامیکی به لحاظ تکنیکالی می دهد و سطح حمایتها در تایم فریم یکساعته نیز همین موضوع را نشان می دهد در این صورت باید منتظر برگشت شاخص از نیمه دوم بازار فردا باشیم در غیر اینصورت سه شنبه روز تعیین کننده شاخص بازار سرمایه است. با این حساب با توجه به اینکه شاخصهای تعیین کننده روند تکنیکالی خیلی قرص و مجم برای ارسال سیگنال صعود شکل نگرفته اند باید گفت که بازار فردا از نیمه دوم روند بسیار حساسی را سپری خواهد کرد و به به نظر می آید توانایی سبز شدن را داشته باشد. در عین حال برخی عوامل غیرتکنیکالی نیز در بازار فردا تعیین کننده هستند.

 

تحلیل بنیادی پیش بینی بورس فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ دوشنبه ششم اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: بازار قفل در صف فروش است و بحرانی‌ترین روزهای بازار سرمایه را در حال سپری شدن است، تغییر در دامنه نوسان از منفی ۲ به منفی ۳ فقط باعث شد سهامداران ۱ درصد بیشتر منفی خورده و کمکی به نقد شوندگی بازار سرمایه نکرد.

این بازار نقدینگی می‌خواهد، پولی که خارج شد باید برگردد که نظم بازار مجدد برقرار شود، منتظر واریز ۱ درصد صندوق تثبیت بازار هستیم که هنوز انجام نشده است، بازار منتظر یک معجزه، تغییر بزرگ و یا یک اقدام قوی برای زنده شدن است.

ای کاش دل مسئولان به حال بازار می‌سوخت دلشان به حال سرمایه گذارانی که اندک دارایی خود را از دست داده‌اند می‌سوخت و اقدامی جدی می‌کردند این مردم مردم خودمان هستند همان کسانی که به دعوت شما سرمایه‌های خود را به این بازار آوردند نه به بازار طلا و ارز و سکه، سرمایه‌هایی که می‌شد موتور رشد اقتصاد را راه انداخت منجر به تأمین مالی دولت برایکسری و یک ریزش سنگین شد.

پیش بینی می‌شود بازار فردا منفی باشد.

 

 

مطالب مرتبط