کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی مردم استان تهران در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت:مردم استان تهران تاکنون یکصد میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری به نیازمندان کرده اند.

به گزارش رصد روز، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان با ارائه گزارشی به تشریح کمک‌های مردم نوع دوست استان تهران در جشن نیکوکاری پرداخت و گفت: بر اساس آمار اولیه کمک‌های مردم استان تهران ۱۰۰ میلیارد تومان است که این مبلغ شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال مردم در کمک به نیازمندان قابل‌تقدیر است، افزود: امسال برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در  سطح شهرها و میعادگاه‌های نماز جمعه با شعار «عیدی برای همه» در نظر گرفته شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری در اغلب شهرستانها به صورت غیر حضوری برگزار شد.

پرپنچی از همه مردم نیک اندیش و نوع دوست استان تهران، خیّران، حامیان، مراکز نیکوکاری، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و دیگر ادارات و سازمان‌ها که کمیته امداد استان را در کمک رسانی به نیازمندان یاری و همراهی کردند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: خیّران و هم استانی های نیک اندیش می توانند با شماره گیری   کد دستوری #۲۱*۸۸۷۷*  و شماره‌گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۶ و همچنین شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ کمک‌های نقدی خود را برای خانواده‌های نیازمند واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران یادآور شد: تمامی کمک‌های جمع آوری شده خیّران ،حامیان و مردم نوع دوست استان تا پایان امسال میان خانواده های تحت حمایت توزیع خواهد شد.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

 

فارس

مطالب مرتبط