۲۵ فروردین آخرین مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان

به گزارش رصد روز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمان ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به واحد دانشگاهی الکترونیکی (مجازی) و میهمانی اضطراری به واحد دانشگاهی محل سکونت یا نزدیکترین واحد دانشگاهی محل سکونت...

به گزارش رصد روز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمان ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به واحد دانشگاهی الکترونیکی (مجازی) و میهمانی اضطراری به واحد دانشگاهی محل سکونت یا نزدیکترین واحد دانشگاهی محل سکونت تا ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد.

فرزاد جهان بین ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مهلت ثبت نام این دانشجویان که از تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود تا روز پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد و تمدید نخواهد شد.

وی افزود: درخواست انتقال به واحد الکترونیکی (مجازی) در صورت وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی در این مقطع زمانی، امکان پذیر است.

جهان بین با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط