آپشن های طلایی بانک صادرات برای شرکتهای پخش و عوامل خرید / ۷.۵ برابر معدل خود تسهیلات دریافت کنید!!!

یاسر مرادی رئیس هیئت مدیره بانک صادرات یکی دیگر از سخنرانان پنجمین نمایشگاه و کنفرانس صنعت پخش ایران بود که دو خبر خوب را به شرکتهای پخش و عوامل خرید آنها داد. به گزارش اختصاصی رصد روز، مرادی با برشمردن ویژگی‌های توسعه‌ای بانک صادرات در د...

یاسر مرادی رئیس هیئت مدیره بانک صادرات یکی دیگر از سخنرانان پنجمین نمایشگاه و کنفرانس صنعت پخش ایران بود که دو خبر خوب را به شرکتهای پخش و عوامل خرید آنها داد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، مرادی با برشمردن ویژگی‌های توسعه‌ای بانک صادرات در داخل و خارج از کشور این مسئله را یک فرصت برای صنعت پخش دانست. مرادی گفت بانک صادرات سوپرمارکت جامع و کاملی دارد که نمایندگان و مدیران عامل تشکیل دهنده آن هستند.

به گفته مرادی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر صادرات دستگاه های پوزی طراحی کرده که ویژه شرکت‌های توزیع است او به اهمیت خدمات بیمه ای اشاره کرد و گفت: شرکت بیمه سرمد پوشش خدمات بیمه ای مناسبی برای بیمه انبار های شرکت های توزیع در نظر گرفته و همچنین کارگزاری سپهر بازارگردانی شرکت های پخش را انجام خواهد داد و درنهایت تامین سرمایه سپهر نیز در زمینه تامین مالی در خدمت شرکت های توزیع خواهد بود.

مرادی بیان کرد: یکی از مشکلات حال حاضر صنعت پخش مربوط به چک های کاغذی است حجم بالای چک های کاغذی چالش های زیادی را در جهت پیگیری ذینفع بابت ثبت چک های دریافتی در سامانه صیاد ایجاد کرده یکی از این مشکلات تایید و صدور چک ها توسط افرادی  است که از صنعت پخش خرید می کنند و نگرانی به خصوص این است که آیا این چک ها پاس می شود؟

مرادی مژده ای هم به شرکت های توزیع و پخش داد. وی گفت: از الان تا پایان نمایشگاه بر روی گردش حساب شرکت توزیع و پخش هفت و نیم برابر معدل آن تسهیلات توسط بانک صادرات پرداخت می شود به شرط اینکه تا پایان نمایشگاه با بانک صادرات تفاهم نامه امضا کرده باشند.

رئیس هیئت مدیره بانک صادرات خبر خوب دیگری را به عوامل خرید داد و گفت تایید و تضمین داده می شود که هفت و نیم برابر معدل خریداران به آنها معدل خرید اعطا می شود به این معنی که چنانچه خریداری پولی را تا سقف گفته شده کم داشته باشد بانک صادرات معادل آن میزان را به وی تسهیلات داده و بعد از او پس می گیرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط