آیین تکریم و معارفه سرپرست و اعضا هیات مدیره شرکت مسکن جنوب برگزار شد

دراحکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن آقایان زاهدی،قوهستانی و حاجی مولانا به عنوان اعضا جدید هیات مدیره شرکت ثجنوب منصوب و آقای « بهزاد زاهدی » توسط هیات مدیره بعنوان سرپرست این شرکت انتخاب گردید به گزارش رصد روز ...

دراحکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن آقایان زاهدی،قوهستانی و حاجی مولانا به عنوان اعضا جدید هیات مدیره شرکت ثجنوب منصوب و آقای « بهزاد زاهدی » توسط هیات مدیره بعنوان سرپرست این شرکت انتخاب گردید

به گزارش رصد روز  ، در این مراسم مهندس شفیع نادری معاون امور شرکت ها و مجامع هلدینگ از زحمات هفت ساله مهندس فرشاد فرزین مدیرعامل سابق شرکت ثجنوب با ذکر عملکرد خوب ایشان تقدیر بعمل آورد.

در ادامه با تقدیر از زحمات آقایان امیری و محمودآبادی در مدت حضور در عضویت هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، آقایان محمدعلی قوهستانی معاون برنامه ریزی و توسعه و کسب و کار هلدینگ و مهندس حاجی مولانا به عنوان اعضا جدید هیات مدیره شرکت ثجنوب منصوب گردیدند.
گفتنی است بهزاد زاهدی سرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب  دانش آموخته دکتری مهندسی عمران  – ژئوتکنیک دانشگاه علم و صنعت ایران و از جمله سوابق ایشان می توان به مشاور عمرانی دبیرشورای عالی مناطق آزاد اشاره کرد.
لازم به ذکر است از جمله شرکت‌های تابعه‌ی گروه سرمایه‌گذاری مسکن ، شرکت «مسکن جنوب» است که در ابتدا با عنوان شعبه‌ی جنوب و پوشش منطقه‌ی فارس و بوشهر در سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با ساخت و تولید ۱.۹ میلیون مترمربع و حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری و با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال، در قالب ۹۱ پروژه مسکونی و ۸ پروژه‎‌ی تجاری-اداری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین انبوه‌سازان جنوب کشور شناخته می‌شود و در حال حاضر حوزه‌ی فعالیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، استان‌های فارس،کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و جزیره زیبای کیش است.

مطالب مرتبط