آیین شروع عملیات اجرایی مجتمع ۴۶۲ واحدی گفتمان بندرعباس برگزار شد

عملیات اجرایی مجتمع ۴۶۲ واحد مسکونی، تجاری، آموزشی، درمانی، ورزشی و تجاری تحت عنوان مجتمع ” گفتمان ” در شهر بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد. به گزارش رصد روز  ،  به نقل از روابط عمومی شرکت س...

عملیات اجرایی مجتمع ۴۶۲ واحد مسکونی، تجاری، آموزشی، درمانی، ورزشی و تجاری تحت عنوان مجتمع ” گفتمان ” در شهر بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد.

به گزارش رصد روز  ،  به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب،طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، عملیات اجرایی مجتمع ۴۶۲ واحد مسکونی، تجاری، آموزشی، درمانی، ورزشی و تجاری تحت عنوان مجتمع ” گفتمان ” با مشارکت و سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، در شهر بندرعباس آغاز شد.

این پروژه بنا است در زمینی به مساحت ۳۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در  ۸ طبقه به ارزش ۱۳۰۰ میلیارد تومان ساخته شود.

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: ما خودمان را موظف می‌دانیم که وعده دولت در حوزه مسکن را عملیاتی کنیم و همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که با وجود دشواری، مسکن تکلیفی استان را در موعد مقرر تحویل مردم دهیم

وی با دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در استان هرمزگان، ادامه داد: آغوش ما به روی سرمایه‌گذاران کاملا باز است و ما به آن‌ها به عنوان ناجیانی که می‌توانند تمام شاخص‌ها در استان را ارتقا دهند نگاه می‌کنیم چرا که با گوشت و پوست خود درک کرده‌ایم که با اعتبارات محدود دولتی نمی‌توان به توسعه همه جانبه دست پیدا کرد.

به گفته وی، تاکنون ۳۶ هزار پروانه ساخت در استان هرمزگان ذیل نهضت ملی مسکن صادر شده و ۱۵ هزار واحد بندرعباس نیز کارهای اولیه، طراحی‌ها و اتتقال تجهیزات انجام شده است و منتظر فرصت مناسبی برای کلنگ‌زنی هستیم ضمن اینکه واحدهایی که تعاونی‌ها درحال ساخت هستند بیش از ۸ ماه است که آغاز شده است.

دوستی اضافه کرد: اراضی ۱۲۲ هکتاری را برای احداث مسکن صنایع تخصیص داده‌ایم و اراضی هزار هکتاری هم که بنا است برای نهضت ملی مسکن در بندرعباس تخصیص پیدا کند در شورای عالی مسکن است و امیدواریم در دو هفته آینده کارهای نهایی‌اش نیز انجام شود.

در این جلسه محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ضمن قدردانی از حمایت استانداری هرمزگان و اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان برای شروع مجدد فعالیت شرکت جنوب در شهر بندرعباس، آمادگی خود را برای همکاری‌های بیشتر اعلام نمودند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار