ابهام در افزایش کمیسیون تپسی / ۹ شهر شامل افزایش کمیسیون شدند

کمیسیون تپسی در حالی در ۹ شهر افزایش می باید که از میزان افزایش آن اطلاعی در دست نیست و نامه مدیرعامل این شرکت به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی بیشتر به ابهام آفرینی شباهت داشت تا شفاف سازی  به گزارش اختصاصی رصد روز، در حا...

کمیسیون تپسی در حالی در ۹ شهر افزایش می باید که از میزان افزایش آن اطلاعی در دست نیست و نامه مدیرعامل این شرکت به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی بیشتر به ابهام آفرینی شباهت داشت تا شفاف سازی 

به گزارش اختصاصی رصد روز، در حالیکه رانندگان تاکسی های اینترنتی در برخی شهرستان ها از کرایه های کم و کمیسیون های بالا گلایه دارند تپسی کمیسیون خود را در ۹ شهر افزایش داد.

به گفته رانندگان تپسی و اسنپ در شهرستان ها، نرخ کرایه ها تنها در تهران به صرفه است و در شهرستان ها این نرخ ها اصلاً به صرفه نیست خصوصاً وقتی کمیسیون از رقم کرایه کسر می شود عملاً درآمد حاصل از این تاکسی ها کفاف استهلاک خودرو را نمی دهد. به گفته این رانندگان در حالیکه تپسی و اسنپ نرخ کمیسیون را به آنها ۱۵ درصد اعلام کرده اند اما با حساب و کتاب آنها این مقدار بیشتر است هرچند که مدیران تاکسی های اینترنتی هیچگاه نسبت به این مسائل واکنشی نشان ندادند و چراغ خاموش به اداره کسب و کار خود می پردازند اما بهتر بود جهت روشن شدن ابعاد موضوع توضیحی از سمت آنان دریافت می شد.

در نامه ای که میلاد منشی پور مدیرعامل تپسی در تاریخ ۵ آذر ۱۴۰۱ به واشقانی فراهانی رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی نوشته کمیسیون تپسی در شهرهای ارومیه، کرمان، یزد، رشت، ساری، بابل، محمودآباد، نور و قائم شهر افزایش خواهد یافت.

ابهام عجیب در یک نامه رسمی

 

مدیرعامل تپسی در این نامه از میزان افزایش کمیسیون چیزی نگفته و تنها به شهرهایی که شامل این تصمیم شده اند اشاره کرده که سؤالات زیادی را به ذهن متبادر می کند و اولین و مشخص ترین آن می تواند این باشد که میزان کمیسیون در گذشته چقدر بوده و حالا قرارست چقدر باشد؟ به نظر می رسد این ابهام آفرینی برای شرکتی که بناست در بازار سرمایه فعالیت کند و با سهامدار در ارتباط باشد جایز نیست و با این حساب تپسی در نخستین گامهای خود برای ورود به بازار سرمایه از پس شفافیت برنیامد و چنین رویکردی یک امتیاز منفی محسوب می شود.

منتظریم تا مدیران تپسی در این باره پاسخگو باشند…

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط