احسان علیخانی دوشادوش مردم زلزله زده خوی+ عکس

به گزارش رصد روز، احسان علیخانی  متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی ایرانی است.  احسان علیخانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی است.احسان علیخانی نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌است.ا...

به گزارش رصد روز، احسان علیخانی  متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی ایرانی است.  احسان علیخانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی است.احسان علیخانی نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌است.احسان علیخانی  اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل ، سه ستاره ، بهار نارنج  و عصر جدید  را برعهده داشته‌است، احسان علیخانی  همچنین مجموعهٔ واقع‌نمای جوکررا کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده‌است. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه جزر و مد با برنامهٔ ماه عسل به شهرت رسید. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون سه فصل از آن ساخته و پخش شده‌است. علیخانی تجربه سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی در فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء و برف آخر  را در کارنامه دارد.

احسان علیخانی مجری شناخته شده برنامه های تلویزیونی بعد از ماه ها دوری از فضای مجازی، به تازگی با چهره ای متفاوت به اینستاگرام بازگشت و در استوریهای خود از کارهای خیرش رونمایی کرد.  استوری مجری محبوب عصر جدید و ماه عسل را مشاهده می کنید.احسان علیخانی تهیه‌کننده برنامه “جوکر” که با ساخت این برنامه خنده را بر لب های مردم نشاند، بار دیگر باعث شادی مادری مستاصل شد و با کمک مردم و رضایت از خانواده شاکی موجب آزادی فرزند زندانی او گشت و لبخند را بر لبان این مادر نشاند.

مجری برنامه ماه عسل که همیشه در انجام کارهای خیر پیش قدم است، این روزها در کنار مردم زلزله زده خوی قرار دارد و در استوری های اینستاگرامش از کمک های خود و خیران دیگر خبر داد و از هیچ کمکی به مردم زلزله زده دریغ نمی کند.

احسان علیخانی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار