احمدی نژاد در دبی / علت حضور رئیس جمهور اسبق و همسرش در دبی چیست؟

به گزارش رصد روز ، احمدی نژاد در دبی این خبری بود که امروز خیلی زود مخابره شد.  تصاویری که کانال منتسب به محمود احمدی نژاد منتشر کرده نشان میدهد که رئیس جمهور اسبق ایران در دبی حضور دارد. این سفر که دلیل آن بازدید از یک نمایشگاه ذکر شده ز...

به گزارش رصد روز ، احمدی نژاد در دبی این خبری بود که امروز خیلی زود مخابره شد.  تصاویری که کانال منتسب به محمود احمدی نژاد منتشر کرده نشان میدهد که رئیس جمهور اسبق ایران در دبی حضور دارد. این سفر که دلیل آن بازدید از یک نمایشگاه ذکر شده زیاد طول نخواهد کشید. اما سؤال اینجاست که این چهره برای بازدید از یک نمایشگاه در حالیکه فعلا قدرت اجرایی خاصی ندارد و تنها حضورش در مجموع و تشخیص و دانشگاست لازم بود که اینهمه وقت و انرژی صرف کند؟
هزینه های این سفر که گویا چندتن از مشاوران او نیز حضور دارند از کدام منبع تأمین می شود؟
محمود احمدی‌نژاد از ایران خارج شده و بازدید از اکسپو ۲۰۲۰ به دوبی سفر کرده است. در این سفر همسرش  چند تن از مشاوران او از جمله شیخ الاسلامی او را همراهی می کنند. او روز گذشته پس از ورود به دوبی مورد استقبال سید محمد حسینی سرکنسول ایران  در دبی قرار گرفت.
کانال دولت بهار با انتشاری تصاویری از محمود احمدی نژاد به همراه همسرش از ورود او به فرودگاه دبی خبر داد. رئیس جمهور دولت های نهم و دهم برای بازدید از نمایشگاه اکسپو به دبی سفر کرده است.

عکس های احمدی نژاد در دبی  

مطالب مرتبط

آخرین اخبار