ارزش دارا یکم ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

با قیمت پایانی 115 هزار و 440 ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم 13 مرداد 1400 به 23 میلیون و 88 هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل 270.000 هزار ریال کاهش را نشان می دهد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ۳۰ هزار و ۴۱۴ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن نیز دو هزار و ۵۷۴ واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ با افزایش هزار و ۳۵۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۱۵ هزار و ۴۴۰ ریال بسته شد تا افزایش ۱.۱۸ درصد را ثبت کرده باشد. گفتنی است قیمت پایانی این نماد نسبت به روز قبل هزار و ۳۵۰ ریال افزایش را ثبت کرد.

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۱۰ هزار و ۹۳۳ معامله بود که حجم آن به ۵ میلیون و ۳۰۱ هزار می رسید. ارزش معاملات این نماد امروز ۶۱۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۱۴,۲۳۰ ریال تا ۱۱۶,۳۰۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۴ میلیون و ۸۵۱ هزار برگه سهم خریدند و ۵ میلیون و ۲۵۹ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز ۴۴۹ هزار و ۶۳۹ برگه سهم خرید داشتند و ۴۲ هزار برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۱۵ هزار و ۴۴۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ به ۲۳ میلیون و ۸۸ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل ۲۷۰.۰۰۰ هزار ریال کاهش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۳ هزار و ۵۲۷ نفر اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۹ نفر از آنان حقوقی بود و ۳ هزار و ۵۱۸ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به ۴ هزار و ۱۹۷ نفر می رسید که به جز ۲ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

 

قیمت دارا یکم 13 مرداد 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار