ارزش دارا یکم ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم 16 مرداد 1400 به 24 میلیون و 324 هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل یک میلیون و 236 هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با یک هزار و ۷۱۸ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن نیز نهصد و نود  و چهار واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ با افزایش ۶ هزار و ۱۸۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۲۱ هزار و ۶۲۰ ریال بسته شد تا افزایش ۵.۳۵ درصد را ثبت کرده باشد. گفتنی است قیمت پایانی این نماد نسبت به آخرین روز معاملات با جهش قابل توجه روبرو بود که این موضوع درمیزان خرید و فروش حقیقی و حقوقی مشهود است.

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۲۶ هزار و ۳۳۸ معامله بود که حجم آن به ۱۸ میلیون و ۳۶۳ هزار می رسید. ارزش معاملات این نماد امروز ۶۱۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۱۷,۴۵۰ ریال تا ۱۲۳,۵۰۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۱۶ میلیون و ۴۹۱ هزار برگه سهم خریدند و ۱۷ میلیون و ۸۵۹ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز یک میلیون ۸۷۲ هزار برگه سهم خرید داشتند و ۵۰۳ هزار و ۵۱۹ برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۲۱ هزار و ۶۲۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ به ۲۴ میلیون و ۳۲۴ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل یک میلیون و ۲۳۶ هزار ریال افزایش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۶ هزار و ۹۷۵ نفر اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۱۱ نفر از آنان حقوقی بود و ۶ هزار و ۹۶۴ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به ۹ هزار و ۳۴۹ نفر می رسید که به جز ۸ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

 

ارزش دارا یکم 16 مرداد 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار